شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه مشرق نیوز

عبارت "توقیف فیلمم را به سانسور ترجیح می‌دهم" موجب واکنش تدریجی سازمان سینمایی شد و او شانس اکران فیلمش در ایران و معرفی شدن به آکادمی اسکار را از دست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از ابدویک روز، ژانر فلاکت و بدبختی دیگر چندان عجیب نبود. «برادران لیلا» آشکارا از دل همین جریان سر بر آورده است. فیلمی که خود آغازگر جریانی بود که حواشی‌اش کاملا طبیعی و واقعی به نظر می‌رسید

وب‌گاه عصر ایران

با تمام این اتفاق‌ها، همین الان هم دیر نشده و درخواست می‌کنم که مسئولان سازمان سینمایی اجازه پخش فیلم «برادران لیلا» را چه در اکران و چه در پلتفرم بدهن

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» می‌گوید هیچ مسئول و خانواده مسئولی که نسخه قاچاق را دیدند و بعضا موضع هم گرفتند، اجازه نگرفتند و حق‌الناس به گردن آن‌هاست. او افزوده است: «به خصوص دو مجری تلویزیون که در جوار حرمین مقدس فعل حرام انجام دادند، به قاچاقچیان فیلم کمک کرده و عدم رعایت قانون و شرع را کردند و بدترین اتهامات را به کارگردان فیلم نسبت دادند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: بهرام ابراهیمی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون با بیان اینکه بسیار خوب است که در هر شرایطی نمایش روی صحنه می رود، گفت تئاتر حتی برای یک ساعت هم نباید تعطیل شود.

وب‌گاه عصر ایران

مجری تلویزیون از تازه ترین ساخته سعید روستایی انتقاد کرد و آن را سیاه نمایی خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش اتفاقات و برنامه‌های گوناگون سینما در مرداد ماه 1401 سال گذشته را بخوانید.

وب‌گاه عصر ایران

این فیلم در حالی فضای مجازی را پر کرده است که چندی قبل جواد نوروز بیگی، تهیه کننده آن از آمادگی کارگردان اثر برای اعمال ممیزی های وزارت ارشاد خبر داده بود تا اجازه اکران به برادران لیلا داده شود. با این حال، انتشار گسترده نسخه قاچاق این فیلم و دانلودهای فراوان و البته رایگان این اثر شانس فروش برادران لیلا در سینماهای ایران را بسیار کمرنگ کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سعید روستایی کارگردان فیلم تنها در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عکسی از فیلم منتشر کرده و بدون واکنش خاصی گفته است که علاقه‌مند بوده است که این عکس را همزمان با اکران فیلم منتشر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون برای آخر هفته و روزهای پایانی سال 78 فیلم سینمایی و تلویزیونی به روی آنتن خواهد برد.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون از امروز تا 29 اسفندماه بیش از 80 فیلم سینمایی را روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌برد؛ عنوان 28 فیلم جدید در فهرست این آثار، به چشم می‌خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی اسفند ماه 1401 بیش از 80 فیلم سینمایی و تلویزیونی از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «دوزیست» ساخته برزو نیک نژاد در پلتفرم «فیلم‌نت» عرضه می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «دوزیست» که چندی پیش در سینما‌ها اکران شده بود مستقیما به شبکه نمایش خانگی می‌آید و از چهارشنبه (26 بهمن) به طور اختصاصی از سوی پلتفرم «فیلم‌نت» عرضه می‌شود. این فیلم پیش از این اکران آنلاین و عرضه اینترنتی نشده است و فیلم‌نت برای حمایت از مخاطب تصمیم گرفته است عرضه فیلم را به گونه‌ای انجام دهد که دارندگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «دوزیست» ساخته برزو نیک نژاد در پلتفرم «فیلم‌نت» عرضه می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «روزهای افتخار»، «پرواز در شب» و «جمیل» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.