شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، نوستالژی‌ها و فیلم‌های جدیدی را درنظر گرفته که به مدت سه روز روی آنتن خواهند رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: لویزیون در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 20، 21 و 22 بهمن ماه 45 فیلم سینمایی و تلویزیونی را به روی آنتن می برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عکسی از کتایون ریاحی با یک استایل متفاوت و سن و سال کم منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیوگرافی جذاب و خواندنی ترانه علیدوستی، بازیگر موفق سینما به همراه عکسهای شخصی او و همسر و دخترش را به همراه فیلمشناسی او را در این بخش ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

نام شناسنامه‌ای‌اش مولود است و تا چهار سالگی همراه با پدر و مادر در آن خانه قدیمی با مادر بزرگ و خانواده عمویش زندگی می‌کرد. در چهار سالگی او، مادرش به واسطه دوستی، با تئاتر آشنا شد و این آشنایی، سرآغاز ورود او و دخترش هم به جهان هنر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثریا قاسمی روحیات خاص خود را دارد. خیلی تمایلی به گفتگوهای مطبوعاتی یا حضور در برنامه‌های تلویزیونی نشان نمی‌دهد. او هیچ دوست ندارد بعد از درگذشت همکاران هنرمندش درباره آنها مطلبی بگوید و معتقد است آدم‌ها تا وقتی زنده‌اند، باید قدر یکدیگر را بدانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دختربچه‌ای خوش‌صدا بود که خوب انشاء می‌نوشت و وقتی در مدرسه انشاءهایش را می‌خواند، هم‌کلاسی‌ها برایش دست می‌زدند. دخترکان مدرسه‌ای نمی‌دانستند هم‌کلاسی‌شان روزگاری یکی از هنرمندان مطرح ایران می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکیل نامزد جمال خاشقچی، ولی عهد عربستان را به تلاش برای دستکاری در نظام قضایی آمریکا متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کتایون ریاحی با قرار وثیقه آزاد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم هایی مانند تا مرز دیدار، خانه ای کنار ابرها، سایه های سبز را روانه آنتن شبکه های سیما می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه‌های مختلف سیما همچون هفته‌های گذشته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متنوعی را برای پخش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 3 و 4 آذرماه از شبکه‌های سیما تدارک دیده‌اند. «سایه‌های سبز»، «مجنون»، «سلام بر ابراهیم» و «خودکار عطری» 4 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند. همچنین فیلم هایی سینمایی «عقاب‌ها»، «تا مرز دیدار»، «خانه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای روزهای پنجشنبه و جمعه، سوم و چهارم آذر 34 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنارِ نوستالژی‌های سینمایی همچون «عقاب‌ها» و «جنگ نفتکش‌ها»، انیمیشن شهید ابراهیم هادی هم تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا برداشتن حجاب ترانه علیدوستی سبب توقیف دو فیلم تفریق و برادران لیلا خواهد شد؟