شنبه 29 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه عصر ایران

رقمی عجیب و غریب در مختصات تولید سینمای ایران که با احتساب قیمت 30 هزارتومانی دلار در ایران، چیزی معادل 150 میلیارد تومان می‌شود!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی حالا یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سینمای ایران است که به‌صورت رسمی سازمان سینمایی بر عدم امکان اکران عمومی آن تأکید کرده است. همان فیلمی که پس از حضور عواملش در جشنواره کن و اظهارات کارگردانش درباره موضوعات مختلف همچون ممیزی، آرام‌آرام مسیر حاشیه‌سازی را در پی گرفت و تأخیر عوامل در اقدام برای دریافت پروانه نمایش...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بعد از حرف و حدیث‌های بسیار درباره بودجه ساخت فیلم سینمایی «برادران لیلا»، درج مبلغ 5 میلیون دلاری در سایت آی‌ام‌دی‌بی ابهامات تازه‌ای را درباره این پروژه به وجود آورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«دوزیست» را می‌توان از دو زاویه، نگاه کرد. اول؛ بحث ژانر است! داستان را بدون عمق، روایت می‌کند، بنابراین در دسته «عامه‌پسند» می‌لغزد. دوم؛ شیوه و استیل کارگردانی (برزو نیک نژاد) است. او روی لبه تیغ حرکت می‌کند. انگار چشم راستش، قاب تلویزیون را می‌بیند. چشم‌چپش؛ به پرده سینما، خیره شده است! همین، کار او را سخت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تایون ریاحی دچار اتفاق بدی شد تا جایی که روی ویلچر نشست!

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیگران با سابقه تئاتر در نمایش «خوشدلان» به نویسندگی سعید پورصمیمی و کارگردانی پریزاد سیف به ایفای نقش می‌پردازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم «شب، داخلی، دیوار» دارای محتوایی بشدت ملتهب و ضد امنیتی است با موضوع آبان 98 که بدون دریافت پروانه نمایش در جشنواره ونیز حضور دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «با حذف تله تئاتر، تلویزیون شبیه به آدمی است که گویی قطع عضو شده. طبیعی است که بازگشت تله تئاتر راه نجاتی برای این رسانه محسوب می شود، زیرا تلویزیون یکی از ارکانش را از دست داده است و هر چه از نبود این ساختار بیشتر بگذرد، اوضاع بدتر خواهد شد. نسل جدید باید این ارکان را بشناسند و با تله تئاتر آشنا باشند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «دوزیست»، تمام‌قد متعلق به سینمای اجتماعی است. فیلمی که نه به فرم خاصی مقید است و نه بیان روایی آداپته‌شده‌ای دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «دوزیست»، تمام‌قد متعلق به سینمای اجتماعی است. فیلمی که نه به فرم خاصی مقید است و نه بیان روایی آداپته‌شده‌ای دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از کتایون ریاحی در کنار نوه مرحوم محمدعلی فردین.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «دانیل لی»، «خانم راننده» و «ناخدا خورشید» را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی در دهمین هفته تابستان چندین فیلم را از شبکه‌های سه، پنج، نمایش، کودک و امید پخش خواهد کرد که یکی از مهمترین بخش‌های آن مرور آثار زنده‌یاد منوچهر اسماعیلی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه تئاتر در هفته‌ای که گذشت برنامه‌ها و اخبار متفاوتی را تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به گرامیداشت سالروز درگذشت داود رشیدی، روی صحنه رفتن نمایش‌های «آقای اشمیت کیه؟» و نمایشنامه «خوشدلان» و انتصاب مدیر بخش پژوهش چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در هفته جاری اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایشنامه «خوشدلان» نوشته سعید پورصمیمی جدیدترین فعالیت تئاتری این هنرمند باسابقه است که با کارگردانی پریزاد سیف روی صحنه خواهد رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تبلیغات فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی همزمان با آغاز اکران در سینماهای فرانسه آغاز شد.