یک‌شنبه 8 مهر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «میرزا کوچک‌خان»، «پونیو»، «حوض نقاشی»، «پاندای کونگ فوکار 2»، «پنگوئن بلوم»، «خواستگاری»، «تاریکی»، «نقشه فرار 2»، «دیوید، یک هزار تو ساخت»، «در دنیای تو ساعت چند است؟» پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 آذر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام‌جم نوشت: کارگردان‌های سرشناس و فیلم‌های مهمی برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرده‌اند و پس از چند سال دوری از سینما هم، نوید محمدزاده با دو فیلم در جشنواره حضور دارد.

وب‌گاه الف

حکایت چهلمین جشنواره فیلم فجر کمی متفاوت‌تر از چند دوره اخیر است. به جز این‌که این اولین دوره جشنواره در دولت جدید است و احتمالا برگزارکنندگان این رویداد سعی می‌کنند با دست پر گام اول را بردارند، فیلمسازی نسل‌های مختلف کارگردان‌ها هم نقش مهمی در ایجاد تنوع در دوره پیش رو خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

دوربین تسنیم وارد بیمارستان لواسانی تهران شد. جایی که محمد کاسبی در کنار گلایه‌هایش، از مسئولین جدید رسانه ملی انتظار دارد که وضعیت سریال‌سازی و فیلمنامه‌ها با کیفیت بهتری جلو برود.

وب‌گاه فرارو

پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرار است در هفته آینده عمل قلبی روی محمد کاسبی انجام شود. احتمالا برخی از مسئولان ذیربط از حال «محمد کاسبی» و احوالات «اسماعیل سلطانیان» و حتی «سعید پورصمیمی» و خیلی از هنرمندان پیشکسوت دیگر، خبری ندارند.

خبرگزاری تسنیم

محمد کاسبی این روزها به دلیل تبعات ابتلا به کرونا و درد قفسه سینه، مشکل ریه و قلب هنوز در بیمارستان بستری است. احتمالا برخی از مسئولان ذیربط از حال او و خیلی از پیشکسوتان دیگر خبر ندارند.

خبرگزاری دانا

علی دهکردی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در «از کرخه تا راین» شاهد بودم که حاتمی کیا واقعا تکه‌های جان، قلب و روحش را برای تولید فیلم گذاشت اما مهره مهم و بزرگ ساخته شدن فیلم زنده یاد سیف الله داد بود که مدیریت کل پروژه در آلمان را برعهده داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی دهکردی از بازی در تئاتری به کارگردانی داوود رشیدی تا حضور در نقش اصلی فیلم «از کرخه تا راین» درباره تجربیاتش در عرصه بازیگری صحبت کرده است.

خبرگزاری میزان

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در «از کرخه تا راین» شاهد بودم که حاتمی کیا واقعا تکه‌های جان، قلب و روحش را برای تولید فیلم گذاشت و مهره مهم و بزرگ ساخته شدن فیلم زنده یاد سیف الله داد بود که مدیریت کل پروژه در آلمان را برعهده داشت و، چون مسلط به زبان انگلیسی بود به شکل میدانی پروژه را مدیریت می‌کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای آخر این هفته، فیلم‌هایی همچون «با من حرف بزن»، «شهر طغیان» و «خواب آب» را درنظر گرفته که برای اولین‌بار روی آنتن خواهند رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «آخر بازی»، «خوره»، «1800 گرم»، «با من حرف بزن»، «شرم گفتن»، «قهرمانان»، «زیر بام‌های شهر»، «تیکی تاکا»، «آخر بازی»، «موج انفجار»، «رنگ خدا»، «شهر طغیان»، «مواجهه»، «خواب آب»، «انتقام»، «بهاران»، «کما»، «بیست میلیون مایل به زمین»، «نجات بزرگ»، «صابر»، «سریع‌ترین سرخپوست دنیا»، «رویای محبت»، «دان 2»، «سرب»،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«با من حرف بزن» و «شهر طغیان» جدیدترین فیلم‌های سینمایی هستند که از تلویزیون پخش می‌شوند.

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «آخر بازی»، «بله برون»، «مکانیک»، «دوما»، «داستان سامرا»، «جنگاور»، «ویل هانتینگ نابغه»، «بازی اسرار آمیز 1»، «نخست وزیر»، «بال‌های خوشبختی»، «به وقت رهایی»، «مرغ دریایی» و «رنگ خدا» پنج‌شنبه و جمعه 22 و 23 مهر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خسرو شکیبایی که با فیلم «هامون» از سال 1368، ستاره سینمای ایران شده بود، در دهه 70 و 80 خورشیدی، در سه فیلم دفاع مقدس با نام‌های «کیمیا»، «سرزمین خورشید» و «اتوبوس شب» بازی کرد. تصویرهایی از پشت صحنه فیلم «سرزمین خورشید» با بازی شکیبایی را ببینید.

خبرگزاری ایسنا

اگرچه احمدرضا درویش سال‌هاست آرزوی ساخت فیلمی درباره آزادسازی خرمشهر را دارد، اما دیگر آثار او در سینمای دفاع مقدس ایران همچنان ماندگارند، مثل «سرزمین خورشید» که پس از گذشت 25 سال از زمان ساخت هنوز جذابیت‌های خود را دارد.