یک‌شنبه 8 مهر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه خبر آنلاین

چهار فیلم به دلیل مسائل فنی و سه اثر سینمایی به خاطر ممیزی، نتوانستند در چهلمین جشنواره فیلم فجر حاضر شوند. به همین دلیل، امسال هم تماشاگران جشنواره، شاهد بازی لیلا حاتمی، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی و حامد بهداد روی پرده نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از ترانه علیدوستی و دخترش حنا را می بینید که مربوط به پشت صحنه فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی تصویری از ترانه علیدوستی به همراه دخترش در پشت صحنه فیلم سینمایی «برادران لیلا» منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهروند نوشت: تهیه‌کننده هنوز «تفریق» را ندیده، چه رسد به اعضای هیأت انتخاب فیلم برای جشنواره!

خبرگزاری میزان

سعید روستایی کارگردان جوان اما مطرح سینمای کشور که با دو فیلم «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» حضور بسیار موفقی در ادوار پیشین جشنواره فجر داشته امسال یکی از غایبان چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سعید روستایی کارگردان سینما، از ادامه فیلمبرداری «برادران لیلا» خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که مردادماه امسال در خبری رسمی از سوی روابط عمومی فیلم سینمایی «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی اعلام شد فیلمبرداری این فیلم آغاز شده است، ضبط «برادران لیلا» همچنان ادامه دارد و این فیلم برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده نخواهد شد. گرچه سعید روستایی با دو فیلم قبلی خود با نام «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» در جشنواره...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فیلم سینمایی «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درنمی‌آید.

خبرگزاری دانا

فیلم سینمایی «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درنمی‌آید.

خبرگزاری ایسنا

می‌گویند فراموشی یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به انسان‌ها عطا فرموده است. اما این فراموشی، در ذات خود، غم بزرگی را یدک می‌کشد. درواقع ما از این بابت فراموشی را جزء نعمت‌ها قرار می‌دهیم که به واسطه آن می‌توانیم در برابر فرصت‌ها و داشته‌هایی که از دست داده‌ایم، همواره غمگین نباشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «میرزا کوچک‌خان»، «پونیو»، «حوض نقاشی»، «پاندای کونگ فوکار 2»، «پنگوئن بلوم»، «خواستگاری»، «تاریکی»، «نقشه فرار 2»، «دیوید، یک هزار تو ساخت»، «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «ماشین‌ها 2»، «گوریل سفید»، «خودش»، «سوار بی نام»، «نقطه آغاز»، «باغ ماهی»، «عکس‌های هالیس وود»، «قوچ»، «قطار چنای»، «قصر شیرین»، «جک غول...

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای این هفته در کنار آثار ماندگار، نوستالژی‌های سینمایی، سه فیلم جدید «پنگوئن بلوم»، «سایه تاریک» و «خودش» را تدارک دیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی این هفته شبکه‌های سیما با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی چون «میرزا کوچک‌خان» به کارگردانی بهروز افخمی و «مرغ حق» با موضوع زندگی شهید مدرس به کارگردانی حسین مختاری میزبان مخاطبان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

39 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در دو روز پایانی هفته از شبکه‌های گوناگون سیما پخش می‌شوند که در این میان، «پنگوئن بلوم»، «سایه تاریک» و «خودش»، سه اثر سینمایی تازه هستند که روی آنتن خواهند رفت.

خبرگزاری ایسنا

39 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند که از این تعداد «پنگوئن بلوم»، «سایه تاریک» و «خودش» سه اثر جدیدی هستند که روی آنتن خواهند رفت.