یک‌شنبه 8 مهر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به نویسندگی و کارگردانی همایون اسعدیان جمعه این هفته (18 مهر) از برنامه «رادیو فیلم» پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به نویسندگی و کارگردانی همایون اسعدیان جمعه این هفته (18 مهر ماه) از برنامه «رادیو فیلم» پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخر هفته دومین هفته از مهرماه فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود که نوستالژی‌های همچون «قصه‌های مجید» و «مدرسه پیرمردها» را به تصویر می‌کشند.

خبرگزاری ایسنا

41 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های تلویزیونی پخش می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «سید محمد مهدی طباطبایی نژاد» را به عنوان دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«وقتی باران ببارد»،«فضانورد»،«نقطه آغاز» تنها برخی فیلم‌های آخر هفته تلویزیون هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی سیما در اولین هفته مهر و مصادف با هفته دفاع مقدس، مقاومت، ایثار و اقتدار را به تصویر می‌کشند؛ فیلم‌هایی که قصه زندگی پهلوانان آن دوران از شهدای قواص تا رزمندگان گمنام را روایت می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همه شبکه‌های تلویزیونی با پخش آثار سینمایی، در برپایی جشنواره فیلم‌های دفاع مقدسی سهیم هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - من اصغر همت را از سریال امام علی (ع) می شناسم. راستش قبل و بعد از سریال امام علی (ع) دیگر هیچ تصویری از هیچ فیلم و سریالی از او به یاد ندارم. نه آژانس دوستی را به یاد دارم و نه درمسیر تندباد را که چندی بعد در هنگام ضبط برنامه چهل تیکه به ان اشاره شد. اما اصغر همت با همین یک سریال امام علی (ع) اندازه یک سوپراستار سینما برای من و بسیاری از بینندگان تلویزیون آشنا و معروف...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرویز پورحسینی از جمله بازیگران پیشکسوت و دوست‌داشتنی سینما، تئاتر و تلویزیون به شمار می‌رود که بیشتر به خاطر حضور در سریال های تلویزیون و نقش‌های مثبت در میان عموم مردم شناخته می‌شود. بازی تأثیرگذارش در نقش «زکریا» در مجموعه «مریم مقدس» هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا

شبکه های سیما در روزهای پایانی هفته بیش از 40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را روی آنتن می فرستند که اغلب با موضوعات ایثار و شهادت هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «پرواز در شب»، «به نام پدر»، «خاتم شیراز»، «دلیران تنگستان»، «زمانی برای رویا نیست»، «جای خودت باش»، «کشتی آنجلیکا»، «آنلاین»، «سرزمین مادری»، «بادی که در مرغزار پیچید»، «برج مینو»، «ردیاب»، «نابودی»، «پروفسور و مرد دیوانه»، «جابز»، «ضیافت»، «بخشایش»، «بازگشت به دریا»، «خرس بزرگ»، «رزی»، «نبض نگاه»، «زشت و...

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 شهریور، شبکه‌های سیما معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساخته‌های متنوعی از سینماگران برجسته‌ای چون «رسول ملاقلی‌پور»، «کیومرث پوراحمد» و «رسول صدرعاملی»، پنج‌شنبه و جمعه پیش‌رو (13 و 14 شهریور) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «پرواز در شب»، «به نام پدر»، «خاتم شیراز»، «دلیران تنگستان»، «زمانی برای رویا نیست»، «جای خودت باش»، «کشتی آنجلیکا»، «آنلاین»، «سرزمین مادری»، «هیمالیا»، «پیکو»، «زیر نور ماه»، «طعمه» و «شنود 3» پنج‌شنبه و جمعه 13 و 14 شهریور ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.