یک‌شنبه 8 مهر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «تختی»، «برگزیت»، «جزیره گنج»، «لونه زنبور»، «کتاب جنگل»، «پهلوان هرگز نمی میرد»، «مسافر ری»، «شهر درون»، «جیب برها به بهشت نمی روند»، «بروکلین بی مادر»، «استیو جابز»، «ماجراجویی اژدهایی»، «راز میلتون»، «انولا هولمز»، «بازگشت به ویچ مانتین»، «روزی روزگاری در غرب»، «خاطره بازی»،...

خبرگزاری ایسنا

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «برگزیت»، «پهلوان هرگز نمی میرد»، «شهر درون»، «انولا هولمز»، «عطر گل نرگس» و «گو گری (برادری)»، آثار جدیدی هستند که در هفته اول خرداد ماه روی آنتن شبکه های سیما می رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران که به نوعی اولین کنسرت رسمی این مجموعه دولتی تحت نظر بنیاد فرهنگی هنری رودکی در سال 1400 خواهد بود، روز چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه برگزار می‌شود. این در حالی است که هنوز از نحوه برگزاری کنسرت پیش رو به صورت زنده یا آنلاین اطلاع دقیقی در دست نیست چرا که ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان نامه اخیر معاون هنری وزیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌های «یک حبه قند» از رضا میرکریمی، «بی‌خوابی» از کریستوفر نولان و انیمیشن «رالف خرابکار» برخی آثار سینمایی پایان هفته تلویزیون هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فصل نرگس»، «تاریک ترین ساعت»، «تلفن»، «فرشته ها با هم می آیند»، «جعبه موسیقی»، «بیست و سه نفر»، «یه حبه قند»، «مظنون»، «ترافیک»، «اینجا خانه من است»، «پادشاه»، «پیمان فرار»، «راز میلتون»، «آواز زنبوران»، «انتخاب ویژه»، «نوادا اسمیت»، «کودک و روباه»، «اون روی زندگی»، «هدیه...

خبرگزاری ایسنا

در دو روز پایانی اردیبهشت بیش از 40 فیلم سینمایی از شبکه های سیما روی آنتن می رود که «مظنون» و «انتخاب ویژه» دو فیلم سینمایی جدیدی هستند که این هفته پخش می شوند.

خبرگزاری ایسنا

بی‌شک درگذشت هر شهروند و هموطنی در هر کسوت و مرتبه‌ای بر اثر ابتلا به ویروس کرونا یا هر عامل دیگری، ناراحت‌کننده است. اما در این روزهای عجیب، برای بسیاری این پرسش پدید آمده است که ویروس مرگبار چرا بیش از شاخه‌های دیگر همچون اقتصاد، سیاست، ورزش و... بیشتر شخصیت‌های فرهنگی و هنری را به کام مرگ می‌کشاند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اکبر زنجان‌پور بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که سابقه دوستی و همکاری بیش از پنج دهه با زنده‌نام پرویز پورحسینی را داشت گفت: وی از آن دست بازیگرانی بود که بیشترین اشراف را بر نکات علمی هنر بازیگری در میان هنرمندان هم‌نسلش داشت و در ساده‌ترین تعبیر بازیگری کاربلد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و از دوستان دانشکده و همکاران زنده‌نام پرویز پورحسینی با بیان اینکه هنر بازیگری بر شانه‌های پورحسینی و نسل او ایستاد و ارتقا یافت، گفت: این هنرمند و هم نسلان او استاندارد جدیدی برای هنر بازیگری در کشور معرفی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آخرین روزهای آبان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه‌های سیما بر روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

چهل فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در دهه شصت وسعت نظر در سینمای ایران وجود داشت یا حداقل بر حقد و حسد ورزی، بر مریدپروری چیره شده بودیم یا آن را مهار کرده بودیم. کم نبودند آدم کوتوله‌ها!... اما سینماگران و فیلمسازان و هنرمندان شکوفا شدند.

خبرگزاری ایسنا

زنده‌یاد اکبر عالمی می‌گفت: مهمترین مانع تحقق سینمای ملی تنگ‌نظری است و اینکه درخت کوتوله باغ، به سرو حسادت می‌کند، عدم شناخت دنیای امروز که باید با حروف درشت بنویسیم: زمانه عوض شده!... چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید!... به خانه‌تکانی ذهنی فکر کنیم. یاد بگیریم که انتقادپذیر باشیم. مخالفت به معنای دشمنی نیست. من می‌توانم با یک یا چند نظر شما، مخالف باشم و تا پایان عمرم برای بلندنظری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تلویزیون در آخر هفته پیش رو فیلم‌های کمدی متنوعی چون «آینه بغل»، «چند می‌گیری گریه کنی؟»، «لونه زنبور» را روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری ایسنا

41 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با برگزاری مراسم تشییع و تدفین استاد محمدرضا شجریان خسرو آواز ایران، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «دلشدگان» ساخته علی حاتمی، با صدای شبنم مقدمی توسط گروه هنری سوینا (سینما ویژه نابینایان) منتشر می‌شود.