یک‌شنبه 8 مهر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری ایسنا

در روزهای پایانی این هفته بیش از 45 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن از شبکه های سیما پخش می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«پرواز در شب»، «به نام پدر»، «خاتم شیراز»، «دلیران تنگستان» تعدادی از فیلم های سینمایی پایان هفته هستند.

خبرگزاری میزان

فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی «برزو نیک نژاد» دومین تلاش این کارگردان سینما برای ساخت اثری جدی در قالب فیلم سینمایی است، وی که سال‌ها با آثار کمدی به موفقیت‌های فراوانی رسیده به تازگی مجوز نمایش فیلم سینمایی «دوزیست» را دریافت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازندگان فیلم «دوزیست» اعلام کردند در صورت روند نزولی شدن مبتلایان کرونا، این فیلم پس از محرم و صفر اکران خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سال‌های جنگ و دفاع مقدس علاوه بر رزمندگان همواره زنان و مردانی در پشت جبهه خدمت کردند که نامشان شاید گمنام باقی مانده باشد، اما از جان گذشتگی آن‌ها هرگز از یادها نخواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اکران آنلاین فیلم سینمایی «نرگس مست» از امروز چهارشنبه 25 تیر آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده نرگس مست باتوجه به عدم ادامه اکران فیلمش در سینماهای کشور و شرایط کرونایی ترجیح به اکران آنلاین داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکران آنلاین فیلم سینمایی «نرگس مست» از امروز (چهارشنبه 25 تیر) آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران آنلاین فیلم سینمایی «نرگس مست» به نویسندگی و کارگردانی جلال‌الدین دری از امروز چهارشنبه 25 تیر آغاز می‌شود. فیلم سینمایی «نرگس مست» از 23 بهمن سال گذشته روی پرده رفت، اما اکران آن به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما از تاریخ سوم اسفندماه ناتمام ماند. از امروز مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت با قیمت 15 هزار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر شناخته‌شده و شاگرد زنده‌یاد حمید سمندریان با اشاره به آنکه وی در شاگردانش تکثیر شده، گفت: هر زمان اجرای خوب یا کارگردانی موفقی را از سر می‌گذرانم احساس می‌کنم استاد به من لبخند می‌زند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حمید سمندریان از جمله موثرترین چهره‌های معاصر تئاتر و نمایش ایران به شمار می‌رود که به «پدر تئاتر ایران» نیز مشهور است. نسل جدید بازیگری و حتی نسل قدیمی‌تر آن به نوعی وامدار و شاگرد وی در عرصه هنر بازیگری محسوب می‌شوند و آموزش آکادمیک بازیگری در ایران با تلاش سمندریان به ثمر رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سه هفته بعد از بازگشایی سینماها و استقبال مخاطبان، شیوع بیماری کرونا سیر صعودی مخاطبان هنر هفتم را متوقف کرد.

خبرگزاری ایسنا

داریوش ارجمند، علی نصیریان و فتحعلی اویسی در فیلم مشهور ناصر تقوایی، کدام برهه از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کنند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «شنای پروانه» با تمام محدودیت‌های کرونایی سینماها بعد از یک هفته اکران به باشگاه میلیاردی پیوست.