یک‌شنبه 8 مهر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای تعطیل پایان هفته فیلم‌هایی از سینمای ایران و جهان در شبکه‌های گوناگون تلویزیون پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شوند. «دو بار زندگی کن»، «برادری» و «بر فراز بال عقاب ها» سینمایی های جدید این هفته هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی فیلم سینمایی «برادران لیلا» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هر خبری را که روابط عمومی فیلم، منتشر نکند، غیرقابل استناد است و مورد تایید سازندگان اثر قرار نمی‌گیرد.

خبرگزاری دانا

در شرایط دشوار و سخت کرونایی که سینماهای کشور دچار بحران شده اند، هنوز فیلمسازانی هستند که با ساخت آثار خود کورسویی از امید را در دل اهالی سینما زنده نگه داشته اند و نیم نگاهی به چهلمین جشنواره فیلم فجر دارند.

وب‌گاه فرارو

با برگشت پیمان معادی به ایران و پیوستن او به گروه بازیگران، دور خوانی فیلمنامه «برادران لیلا» آغاز شده و دیگر مراحل پیش تولید این فیلم، چون گریم و لباس هم کلید خورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید روستایی، برای سومین فیلم بلند سینمایی خود با نام «برادران لیلا»، ترکیبی رویایی از بازیگرانی چون ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی را گرد هم آورده است.

خبرگزاری ایسنا

یک بازیگر پیشکسوت رادیو در پاسخ به این پرسش که با وجود رسانه‌های مختلف آیا هنوز هم امیدی به جذب مخاطب جوان به سمت رادیو وجود دارد؟ می گوید: من تصورم این است که هنوز هم دیر نشده؛ ما باید به سمت جوانان برویم و ببینم انتظار و توقع آن‌ها از یک رسانه چیست. سعی کنیم این ها را کشف کنیم و در این جهت حرکت کنیم؛ به این ترتیب می‌توان مخاطبان جوان را هم به رادیو جذب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فضل الله بر دار»، «مدرسه پیرمردها»، «سرزمین بادها»، «سر پر از عسل»، «رالف خرابکار»، «شرط اول»، «شیوع»، «اون بالا می بینمت»، «پال هیزم شکن و بیب»، «الا و دوستان»، «فاتح کاداران»، «کریمر علیه کریمر»، «پرنده اسکاتلندی»، «فرزندان»، «غرور جنگجو»، «فانوس دریایی نهنگ ها»، «دامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

«کریمر علیه کریمر»، «مدرسه پیرمردها» و مجموعه «دزد پری» برخی از فیلم‌های ایرانی و خارجی تلویزیونی در روزهای تعطیلات پایان هفته است.

خبرگزاری ایسنا

«اون بالا می بینمت»، «فاتح کاداران» و «زیر صفر» سه فیلم جدیدی هستند که در نیمه مرداد ماه در تعطیلات آخر هفته از شبکه های سیما پخش می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها که صدای العطش مردم خوزستان بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد از خود می‌پرسیم در کنار سینمای جنگی که به‌حق و در پی هشت سال جنگ تحمیلی شکل گرفت، چند درام اجتماعی را به خاطر داریم که مردم همواره محروم این استان و مصائب‌شان را در آن دیده باشیم و این استان چه جایگاهی در سینمای ایران داشته و دارد؟

وب‌گاه عصر ایران

خسرو بعد از ورود به سینما بیشتر در این عرصه فعالیت کرد. نقش‌های درخشان زیادی به او سپرده شد و خسرو هم واقعا خوب بود. می‌دانست چگونه نقش را رنگ‌آمیزی کند.

خبرگزاری ایسنا

جوانک عاشقی بود که دلش می‌خواست به فضای دوبلاژ و گویندگی راه پیدا کند ولی مگر در عصر طلایی دوبله ایران و با آن همه اسطوره‌هایی که در این حوزه فعال بودند، راهیابی به فضای دوبله کار ساده‌ای بود، خسرو شکیبایی در سرآغاز جوانی چنین وضعیتی داشت.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای پایانی هفته به تماشای آثاری از سینمای ایران و جهان در تلویزیون بنشینید.