یک‌شنبه 8 مهر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه‌کننده «نرگس مست» درباره آخرین تصمیم‌ها درباره اکران این فیلم سینمایی توضیح داد.

خبرگزاری میزان

سینما‌های سراسر کشور از اسفند ماه گذشته با تعطیلی سالن‌های خود به دلیل شیوع بیماری کرونا وضع ناگواری را تجربه کردند، اما حال بعد از گذشت این زمان هشت فیلم آغازگر راه سینما در سال 99 و همزمان با بازگشایی سالن‌های تماشای فیلم هستند.

خبرگزاری میزان

در حال حاضر جدول فروش هفتگی سینمای ایران تنها دو فیلم را در خود می‌بیند، اما با اکران دو فیلم دیگر «خوب بد جلف 2» و «شنای پروانه» از هفته جاری این جدول کمی پر تعدادتر خواهد بود، جدول فروش هفته گذشته سینما با صدرنشینی فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» منتشر شد.

خبرگزاری میزان

پنجمین روز از تیر ماه 99 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به نارضایتی برخی بازیگران نسبت به بازگشایی سینماها در روزهای کرونایی اشاره کرد.

خبرگزاری میزان

سینما طی ماه‌های گذشته شرایط بسیار بدی را تجربه کرده است، حال اکران فیلم‌ها که شاید پیش بینی می‌شد که موفقیت آمیز باشند با مشکل روبرو شده است، باید دید آیا می‌توان به سینمای سال 99 امیدوار بود یا به کل باید در قرن آینده به این هنر چشم دوخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در تعطیلات عید سعید فطر همراه با فیلم‌های سینمایی شبکه‌های سیما باشید.

خبرگزاری میزان

در تعطیلات عید سعید فطر همراه با فیلم‌های سینمایی رسانه ملی برای مخاطبان در شبکه‌های سیما تدارک دیده است همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگاهی به فهرست 80 مجموعه تلویزیونی که برای ماه رمضان در 30 سال گذشته تولید شده است، نشان می‌دهد تنها بخشی اندک از این سریال‌ها، ماندگار و خاطره‌ساز شده‌اند. «میوه ممنوعه» ساخته حسن فتحی و «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران را باید به ترتیب به عنوان بهترین آثار درام و کمدی در این عرصه دانست.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تئاتر از جمله هنر‌هایی است که اتفاقات گوناگون و بی مهری‌های فراوانی را به خود می‌بیند، اما باز هم با عشق به مسیر خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عبدالله اسفندیاری در خصوص اکران دوباره «نرگس مست» و دیگر فیلم‌های روی پرده سینما از سازمان سینمایی درخواست همکاری کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان فیلم سینمایی «دوزیست» از تغییر بخش‌هایی از این فیلم در اکران عمومی خبر داد.

خبرگزاری دانا

متاسفانه باید صراحتا گفت که «دوزیست» نه تنها زندگی یک زن صیغه ای تنها، وفادار به عهد و پیمانش و هجمه های هجوم آورده بر انتخاب او را نشان نمی دهد، بلکه از زن چهره ای می سازد «چند زیست» که در پی هر پیشنهاد حمایتی می دود و فرقی هم نمی کند مرد لوطی زندگی او چه کسی است؟

وب‌گاه تابناک

بعید است شاهد یک اتفاق شگفت انگیز در حوزه اکران عمومی باشیم. از این منظر می‌توان تاکید کرد گیشه سینمایی که متکی بر فیلم‌های جشنواره فجر بسته شود، گیشه‌ای شکست خورده است و اقتصاد سینما عمدتا مبتنی بر فیلم‌های عمدتا کمدی است که در جشنواره حضور نداشتند.

خبرگزاری ایسنا

با به پایان رسیدن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با همه حاشیه‌ها و حرف و نقل‌هایش، چهار فیلم تازه از امروز چهارشنبه بیست و سوم بهمن اکران می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «نرگس مست» فیلمی درباره بزرگان موسیقی و هنر به نویسندگی و کارگردانی «جلال‌الدین دری» از چهارشنبه هفته جاری (23 بهمن)، در سرگروه فرهنگ روی پرده خواهد رفت.