یک‌شنبه 8 مهر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری تسنیم

نقدهای منتقدان سینما به فیلم‌های روز چهارم جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

در سینما رسانه 3 فیلم داستانی "آن شب"، "درخت گردو" و "دوزیست" و فیلم مستند "خسوف" و فیلم کوتاه "اشغال" نمایش داده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین روز جشنواره سی و هشتم فیلم فجر با سه سانس اصلی اکران پیگیری شد. از نکات قابل توجه اکران‌های امروز ورود برخی از ستاره‌ها از جمله شهاب حسینی، مهران مدیری و پیمان معادی به جمع بازیگران بخش مسابقه سیمرغ بود.

خبرگزاری ایسنا

کارگردان فیلم "دوزیست" در نشست خبری این اثر در جشنواره فجر بیان کرد: همه ما حرف‌های نزده زیادی داریم ولی جبرزندگی ما را مجبور میکند دوزیست‌وار زندگی کنیم.

خبرگزاری دانا

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک نژاد با حضور عوامل فیلم و توضیحاتشان درباره جزئیات تولید این اثر سینمایی برگزار شد.

وب‌گاه تابناک

خبرنگاران سینمایی و منتقدین فیلم باید سوالات شان را در برگه بنویسند و سپس سوالات بررسی می‌شود و اگر به مصلحت تشخیص داده شود، خوانده خواهد شد! در این شیوه گاهی سوالات به تشخیص مجری تجمیع می‌شود، سانسور می‌شود و خوانده نمی‌شود و ترتیب خواندن سوالات نیز با اولویت زمانی ارائه سوال ارتباطی ندارد.

خبرگزاری دانا

در چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم «آن شب»، «درخت گردو» و «دوزیست» در سالن اصحاب رسانه روی پرده می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: در چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم «آن شب»، «درخت گردو» و «دوزیست» در سالن اصحاب رسانه روی پرده می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سینمای دهه 60 محصول برهه زمانی منحصربه‌فرد و یگانه‌ای بود که به دلیل شرایط جنگی و حال‌و روز مردم و با وجود عدم رشد فناوری‌ها در معنای امروزی‌اش، توانست خالق آثار و سبک‌هایی مورد اقبال و بدیع باشد.

وب‌گاه عصر ایران

لیست کامل فیلم‌های جشنواره فجر سی و هشتم همراه با عوامل، بازیگران، اتفاقات و حاشیه‌های از زمان تولید تا زمان نمایش در جشنواره.

وب‌گاه تابناک

جشنواره فجر با نمایش و داوری 28 فیلم بلند داستانی در دو بخش اصلی و نگاه نو، ده فیلم کوتاه داستانی و ده مستند همراه خواهد بود. همچون چند دوره پیشین، سینمای خبرنگاران سینمایی و منتقدین فیلم، سینماملت تعیین شده است. در این دوره عوامل فیلم‌ها در کنار اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت حضور دارند و میهمانان و هنرمندان در پردیس سینمایی چارسو به دیدن فیلم‌ها خواهند نشست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدیدترین فیلم بلند سینمایی برزو نیک نژاد در فجر 38 نمایش داده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پوستر فیلم سینمایی «دوزیست» آخرین ساخته سینمایی برزو نیک‌نژاد که برای نخستین‌بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود، رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زیر همکف 1 و 2»، «حباب»، «هرگز دیر نیست 1 و 2»، «تیم ماجراجو»، «تاراج»، «اسنودن»، «بیلو»، «ارتباط فرانسوی 1»، «مرد خانواده» و «محافظ» پنج‌شنبه و جمعه 3 و 4 بهمن ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زیر همکف 1 و 2»، «حباب»، «هرگز دیر نیست 1و 2»، «تیم ماجراجو»، «تاراج»، «اسنودن»، «طلا»، «سرزمین خورشید»، «شرلوک هلمز 5»، «می تونی منو ببخشی»، «ماهی سیاه کوچولو»، «گوریل سفید»، «کومبا»، «بخندان یا بمیر»، «پلاک»، «زمانی برای ماندن»، «پاندای کونگ فو کار»، «دزدان دریایی که هیچ کار نمی کنند»، «آهوی پیشونی سفید1»،...