شنبه 8 اردیبهشت 1403

سلبریتی‌های غربگرا باید از رسانه ملی حذف شوند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سلبریتی‌های غربگرا باید از رسانه ملی حذف شوند

سمیه مقامی گفت: دشمن از سلبریتی‌ها برای تحریک مردم استفاده کرد، اما مسئولین باید با حذف فیزیکی این جماعت، مانع اقدامات آتی آنها شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه مقامی، کارشناس بین الملل و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: درگیری و منازعه حق و باطل هیچ وقت تعطیل نمی شود و به طرق مختلف ادامه پیدا می کند. از ابتدای تاریخ همه انبیاء درگیر با ظلم زمان خود بودند و این مهم تا به امروز ادامه داشته و تعطیل پذیر نیست.

وی ادامه داد: اساسا همه اتفاقاتی که در حال وقوع در کشور است، به دلیل سیلی ای است که حضرت امام خمینی (ره) به غرب زد، امام تمام تئوری ها و برنامه های غرب را بر هم زد. مقامی افزود: انقلاب اسلامی آمد تا از حق و حقانیت دفاع کند و در برابر همه بدخواهان عالم بایستد و انقلاب ما در تلاش برای رسیدن به انقلاب جهانی به پرچمداری امام زمان (عج) است. این کارشناس تصریح کرد: از سال 2000 میلادی به بعد، هر اتفاقی که در منطقه غرب افتاده، آمریکا هر کاری و هدفی می خواست انجام دهد، ایران یک گام از آنها جلو بوده و تمام برنامه هایشان به واسطه جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده، بنابراین ایران تئوری های استکبار را بر هم ریخته است. وی گفت: امروز همه ملت های آزادی خواه دنیا خواهان جمهوری اسلامی هستند، 8 سال ما در مقابل دنیا با دست خالی جنگیدیم و به برکت خون شهدا و رهبری برجسته امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدیم و امروز در حوزه های مختلف نظامی، اقتصادی، علمی، فناوری هسته ای جزو برترین های دنیا هستیم. مقامی ادامه داد: اتفاقات و درگیری های امروز در مقابل فتنه 88 هیچ چیز نیست، انقلاب ما فشارهای حداکثری را گذرانده است و از این مرحله نیز با موفقیت می گذرد، فقط غرب روز به روز به مرز نابودی نزدیک می شود. این کارشناس افزود: سردار سلیمانی جمهوری اسلامی را حرم معرفی کرد، زیرا جبهه مقاومت در مقابل ظلم سکوت نمی کند و تا برافراشتن حکومت عدل الهی به مقاومت و مبارزه با ظلم ادامه می دهد. وی گفت: مقام معظم رهبری یکی از نشانه های ظهور را حضور با شکوه ملل در پیاده روی اربعین معرفی کردند و امسال به برکت خون سلیمانی ها بزرگترین پیاده روی اربعین در طول تاریخ رقم خورد و به فرموده ولی فقیه، ما به ظهور نزدیک شده ایم. مقامی با بیان اینکه چادر میراث حضرت زهرا (س) است، بیان کرد: باید یزیدصفتان از آن بترسند، زیرا بزرگترین جهاد زن حفظ حجاب و عفاف است. این کارشناس ادامه داد: 85 درصد نوجوانان و جوانان حاضر در اغتشاشات اخیر، فریب فضای رهای مجازی را خوردند و باید برای این مهم کار فرهنگی صورت گیرد و برای جلوگیری از ورود اراذل و اوباش به این درگیری ها کار امنیتی صورت گیرد. وی افزود: اگر نوجوانان، جوانان و دانشجویان مثل ما از دفاع مقدس می دانستند قطعا در مقابل جنگ شناختی و ادراکی دشمن سر تسلیم فرود نمی آوردند، در عرصه جهاد تبیین کوتاهی کردیم و دشمن از این فضا استفاده کرد. مقامی تاکید کرد: حجاب و عفاف را برای جوانان به درستی تبیین نکردیم، وقتی از جوانان ضرورت حجاب را می پرسیم، جواب ندارند زیرا حقیقت حجاب برای آنها بازگو نشده است. این کارشناس ادامه داد: در همه کشورهای دنیا، بیشترین مالیات را از سلبریتی ها می گیرند، چون از شهرت شان پول در می آورند و برای حضور 20 دقیقه ای در یک برنامه، میلیونی پول می گیرند، آنها اگر در فیلم های هالیوودی حاضر می شوند باید با پرچم آمریکا روی صحنه بروند، اما در کشور ما سلبریتی ها با فرار از پرداخت مالیات برای غرب خوش رقصی می کنند و در مورد هر موضوعی اظهارنظر می کنند. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دشمن از سلبریتی ها برای درگیر کردن مردم استفاده کرد و متاسفانه سلبریتی های بی سواد ما سوار بر این موج شدند، اما مسئولین فرهنگی باید با حذف فیزیکی آنها، جلوی این اقداماتشان را برای همیشه بگیرند.

انتهای پیام /