چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌دنبال تشدید ناآرامی ها در مرزهای لبنان و اسرائیل، عمان خواستار خروج فوری شهروندان خود از لبنان شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی برای وزرای فرهنگ 34 کشور اسلامی به منظور حمایت از انتقاضه مردم مظلوم فلسطین، مسلمانان نوار غزه و کرانه باختری در برابر حملات رژیم صیهونیستی نامه‌ای ارسال کرد. این نامه به محمت نوری ارسوی وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه، زلفیه دولت‌زاده وزیر فرهنگ جمهوری تاجیکستان،...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای به 34 وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی کشورهای اسلامی گفت: جنایت جنگی علیه خبرنگاران نقض فاحش حقوق فرهنگی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان با اشاره به گفتگوی تلفنی با همتی عمانی خود نوشت: با برادرم آقای بدر البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان پیرامون آخرین تحولات منطقه گفتگو کردیم. از مواضع عمان در حمایت از فلسطین تشکر کردم. وی افزود: مردم فلسطین و بویژه غزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند حمایت دولت‌ها و ملت‌های مسلمان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرواز رفت و برگشت مستقیم «مسقط» به «کیش» برقرار شده و اولین پرواز 26 مهرماه جاری انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سفیر عربستان تصاویری از حضورش در ورزشگاه آزادی منتشر کرده در ان شالی را بر گردن دارد یک طرف نام نساجی و طرف دیگر نام الهلال روی آن درج شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر، از نقش این کشور برای میانجیگری در توافق تبادل زندانیان میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در عربستان ضمن دیدار با همتای کویتی خود در ریاض، با او گفت و گو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر ستاد مطر بن سالم البلوشی فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان با حضور در ستاد نیروی زمینی ارتش، با امیر سرتیپ حیدری فرمانده این نیرو، دیدار و گفت‌و گو کرد.