شنبه 7 مهر 1403

سنجش نوآموزان در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت مسائل بهداشتی انجام می شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سنجش نوآموزان در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت مسائل بهداشتی انجام می شود

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در این استان برای سال تحصیلی 1400 - 1399 با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور از 15 تیرماه تا 31 شهریورماه 1399 در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.

وی افزود: نوآموزان ورود به مراکز پیش دبستانی کهگیلویه و بویراحمد نیز از اول مهرماه امسال سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و مراکز پیش دبستانی در این استان بر عهده افزون بر 2 هزار و 300 پایگاه ثابت و سیار است.

زارع پور عنوان کرد: حدود 20 هزار نیروی انسانی در قالب مسؤولان پایگاه ها، آزماینده ها، مراقبان سلامت و کادر خدماتی طرح سنجش را در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می کنند.

وی ابراز داشت: مدارک مورد نیاز برای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و مراکز پیش دبستانی کهگیلویه و بویراحمد شامل اصل شناسنامه نوآموز و والدین او، کارت واکسیناسیون، یک قطعه عکس سه در چهار و پرداخت مبلغ 400 هزار ریال است.

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مشغول به تحصیل مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 161 هزار نفر است.

*س_برچسب‌ها_س*