جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر طرح جهاد آبرسانی به 10 هزار روستای کشور 38 درصد پیشرفت دارد که با اتمام این طرح‌ها، چهار میلیون و 600 هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

خبرگزاری تسنیم

براساس آمار گمرک ایران، مبادلات تجاری با عراق، از 10096 میلیون دلار در سال 1400 به رقم 10501 میلیون دلار در سال 1401 رسیده است که نشان از رشد 4 درصدی دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: برای نخستین بار پرنده سنگ چشم پیشانی سفید توسط یکی از پرنده شناسان استان مشاهده و در سایت پرنده نگری کشور ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کردستان پنجمین استان کشور از لحاظ متقاضیان تایید نهایی شده در طرح نهضت ملی مسکن با 77 هزار متقاضی است و تنها 4 استان بزرگ کشور از این لحاظ از کردستان جلوتر هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان از رفع تصرف 66 هکتار از اراضی ملی، با همکاری مراجع قضایی و انتظامی در سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: اشتغال از مهمترین اولویت ها و دغدغه های دولت سیزدهم است و در همین راستا این اداره کل، آماده حمایت از سرمایه گذاران است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از محل اعتبارات تبصره 18مبلغ 370 میلیارد ریال تسهیلات به 2 طرح گردشگری در استان اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده، پنجمین جشنواره ملی موسیقی آواها و نواهای لیلاخ، چهارم و پنجم خرداد سال جاری در دهگلان برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: هزار و 820 فرهنگی استان در قالب 147 تیم در مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان با هم به رقابت می پردازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از اهداف اصلی اغتشاشاتی که پاییز سال گذشته به بهانه فوت مهسا امینی در کشور به راه افتاد، ضمن براندازی جمهوری اسلامی، تجزیه بخش‌هایی از سرزمین ایران بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان عصر دوشنبه در یادواره 2 هزار و 156 شهید انصار و مهاجر فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی خود را به ابا عبدالله الحسین پیوند داده‌اند و مسیر شهدا همان مسیر ابا عبدالله حسین است. وی افزود:، چون یاد شهدای کربلا همچنان زنده است، یاد شهدای انقلاب و مقاومت نیز همچنان زنده خواهد بود. فرمانده فراجا...

خبرگزاری مهر

سنندج - فرمانده فراجا گفت: کردستان جزو امن ترین استان های کشور است و این مهم ثمره جانفشانی شهدای انصار و مهاجر و همراهی مردم انقلابی این استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سال سختی را برای قاچاقچیان رقم می زنیم گفت: امسال پیش بینی شده انسداد فیزیکی در مجاورت مرزهای شرقی، شمال شرقی، جنوب شرقی و کردستان براساس میزان بودجه و توان مالی انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 280 دانش‌آموز در مرحله استانی یازدهمین طرح ملی المپیاد دادرس شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: تخلفات در حوزه آرد و نان همچنان ادامه دارد و به تازگی نیروی انتظامی 250 کیسه آرد خارج از شبکه در این شهرستان کشف و ضبط کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری، معاون اجرایی ریاست‌جمهوری امروز در همایش دستگاه‌های اجرایی در حوزه برق اظهار داشت: ما در حوزه رشد اقتصادی رشد 4 درصد را به ثبت رساندیم‌که اتفاق مهمی است و اگرچه با هدف‌گذاری 8 درصدی قانون برنامه فاصله داریم، اما تلاش خود را برای این حوزه به کار بستیم. معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در شرایطی اتفاقات مثبت رخ داد که ما انبوهی از ناترازی‌های...