جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خواستار تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در استان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب از کشف 30 قبضه کلت با نشان «USA» در سرپل‌ذهاب خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جمعی از دانش آموزان کردستانی در دیدار با استاندار کردستان از نبود امکانات و تجهیزات در مدارس گلایه کردند و گفتند این ضعف موجب شده بسیاری از ایده های آنها ناتمام بماند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هندوانه‌های صادراتی چابهار که به دلیل نبود تقاضا در عراق در مرز باشماق مریوان بدون مشتری مانده بود، باعث ارزان شدن قیمت این محصول در کردستان شد؛ به طوریکه قیمت هر کیلو هندوانه از حدود 20 هزار تومان به پنج هزار تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تفاهم نامههایی بین آموزش و پرورش و دانشگاههای کردستان برای بهرهمندی دانش آموزان برگزیده از امکانات لازم، منعقد شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: سال گذشته با وجود مشکلات و محدویت‌های مالی و اقتصادی، مخابرات استان 2هزار و 40میلیارد ریال در حوزه های مختلف سرمایه‌گذاری کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: جایگاه مرزنشین باید به صورت قانونی تعریف شود و ما نیز همواره تلاش می‌کنیم مرزنشینان به این مهم دست پیدا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه گفت: حرکت وزارت راه وشهرسازی در تخصیص اراضی لاک پشتی نبوده است و در برخی شهرها از طریق توافق با بخش خصوصی ورود کرده ایم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان از نظر توسعه‌یافتگی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد که یکی از دلایل آن، سیاست‌های مربوط به مناطق مرزی است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار مریوان گفت: متوسط برخورداری راه‌های روستایی این شهرستان از آسفالت 32 درصد بوده که این میزان بسیار کمتر از میانگین استانی است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، زمین 3000 متقاضی طرح جوانی جمعیت برای ساخت مسکن تامین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با حضور در در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر به توضیح فرایند آماده سازی و تأمین زمین در نهضت ملی زمین و مسکن ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت و افزود: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از زمان تصویب قانون تا تصویب آئین‌نامه و همچنین ابلاغ دستورالعمل...

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تخصیص زمین به بیش از 3 هزار متقاضی برای ساخت مسکن در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در امتحانات نهایی خرداد ماه جاری بیش از 20 هزار دانش آموز استان در 106 حوزه امتحانی شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه کردستان گفت: قرارداد، موافقت‌نامه و سیاست‌گذاری‌های موجود بر اساس تفاوت‌های حاکم بر کشورها صورت نگرفته و همین موضوع باعث شکست در ارتباطات بین‌المللی به ویژه در حوزه اقتصادی شده است.