جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: تعاون روستایی امسال به عنوان مجری خرید کل گندم استان انتخاب شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث سقز گفت: در پی وقوع رعد و برق در ارتفاعات اطراف روستای پارسانیان در محور سقز دیواندره، یک جوان 18 ساله جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: وجود مبارک امام رضا (ع) یکی از محورهای وحدت شیعه و سنی است و مردمان کُرد ارادت خاصی نسبت به این امام بزرگوار و سایر ائمه اطهار (ع) دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دیدارهای بی واسطه مدیران با مردم و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنان و تلاش برای رفع این مشکلات، حکایت مدیریت جهادی است، روندی که از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم در استان کردستان مورد تاکید بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیو: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در مورد قیمت میوه‌های پرطرفدار مانند هندوانه، طالبی و ملون گفت: هندوانه افت قیمت زیادی داشته و در حال حاضر از 5 هزار تومان، میانگین 8 هزار تومان تا سقف 12 هزار تومان در میدان مرکزی و عمده‌فروشی‌ها عرضه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آستانه فصل گرم سال قرار داریم اما قیمت میوه‌های نوبرانه همچنان بالاست و در مغازه‌های سطح شهر هر کیلو گیلاس تا 250 هزار تومان قیمت دارد. توت‌فرنگی هم که حدود یک ماه از عرضه آن می‌گذرد هنوز گران است و در میوه‌فروشی‌های مرکز شهر تا کیلویی 150 هزار تومان به فروش می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران درباره علت گرانی میوه‌های تابستانی گفت: ارقام نوبرانه مانند گیلاس و هلو و آلبالو تنها چند روز است که به بازار عرضه شده‌اند و بر این اساس هنوز کشف قیمت نشده‌اند اما معمولا میوه‌های نوبرانه تنها چند روز پس از عرضه با افت شدید قیمت مواجه می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - با ورود امواج ناپایدار به استان کردستان، از عصر امروز شنبه بارش‌های پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی از نقاط استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ماماها می‌توانند در وضعیت نگران‌کننده کنونی که با افزایش جمعیت سالمندی و کاهش نیروی جوان به سر می‌بریم، نقش مهمی ایفا کنند.

وب‌گاه فرارو

من گیاهخوارم. ولی هرگز برای گیاهخواری تبلیغ نکرده ام و هیچگاه، هیچ گوشتخواری را شماتت نکرده ام. در نتیجه اگر قرار باشد روزی روزگاری یک حزب سبزگیاهخوارطور شکل بگیرد و تکه‌ای از قدرت را در دست گیرد، علی الاصول، حتی آبدارخانه حزب را به من نمی‌سپارند! القصه... بگذارید یک خاطره کباب محور برایتان تعریف کنم که تناسب دقیق و مستقیمی دارد با موضوع نوشتار بنده.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی، نمایشگاهی متشکل از فرش‌های دستباف قدیمی استان در خانه کُرد سنندج برپا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: براساس پیش بینی هواشناسی امکان فعال شدن چشمه های گرد و خاک بر روی کشور عراق و به تبع آن کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان ما در هفته جاری وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت عراق متعهد شده است که گروهک‌های تروریستی را خلع‌سلاح و از کشورشان بیرون کنند.

وب‌گاه عصر ایران

ما منتظریم تا دولت عراق به تعهدات خود عمل کنند و به آنان فرصتی داده‌ایم در غیر اینصورت و اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مجمع انتخابات هیات ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان کردستان برگزار و تیمور جعفری به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تیم کوهنوردی این اداره‌کل به‌مناسبت هفته‌میراث‌فرهنگی به قله سه‌هزار و 405 متری (په‌راو) استان کرمانشاه صعود کرد.