جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از شهادت شهید غیرت، شهید حمیدرضا الداغی اپوزیسیون در تلاش است این شهید را مصادره کند ولی آیا براندازان ایرانی توانایی چنین اقدامی را دارند؟

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی، ناپایداری جوی از امروز شنبه تا اواخر روز دوشنبه هفته جاری بر آسمان استان حاکم است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: سه هزار و 100 کیلوگرم ماهی فاسد و غیر قابل مصرف به صورت غیر بهداشتی و بدون مجوز حمل از یک دستگاه خودرو ایسوزو کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حادثه خونین 15 خرداد سال 1363 بانه باید در راستای گرامیداشت نام و یاد شهدا و به عنوان روز مقاومت مردم این شهرستان در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس هیات فوتبال شهرستان سنندج گفت: همایشی با عنوان آسیب‌شناسی فوتبال سنندج برگزار و برای این مهم، مقالات کارشناسان جمع‌آوری و به مقاله برتر جایزه نفیس اهدا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: خدا را شاکرم که در چهل و سومین سالگرد آزادی سنندج در حضور شما قهرمانان آزادی سنندج و عزیزان کُرد که از کردستان آمده‌اید، هستم.

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت بیش از دو ماه از آغاز به کار سامانه شفافیت داوطلبانه آراء نمایندگان مجلس، تاکنون 211 نفر از نمایندگان به این سامانه پیوسته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا، در یادواره «لاله‌های آسمانی» که در راستای برگزاری کنگره شهدای پایتخت و با هدف گرامی‌داشت سالروز آزادسازی سنندج در اردیبهشت سال 1359 و بزرگداشت شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون مالی، حقوقی و مجلس وزیر نیرو گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به طرحهای حوزه انرژی (آب و برق) در کردستان دارد و افتتاح و بهره برداری پروژه های متعدد و پیگیری مطالبات مردمی توسط وزیر نیرو نمایانگر این مهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از خوانندگان و گروه‌های شناخته شده حوزه موسیقی به ویژه در ژانر پاپ طی روز‌های پیش رو مجموعه کنسرت‌هایی را در تهران و دیگر شهر‌های کشور برگزار می‌کنند. این در حالی است که تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ از جمله علیرضا قربانی، محسن یگانه، محمد علیزاده که مدت‌های زیادی بود از عرصه اجرا‌های زنده دور بودند، یا مشغول تمرین برای حضور در کورس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت‌های بزرگ که ضد ملت ایران هستند، از بیش از 100 سال گذشته پشت سر حرکت‌های تجزیه‌طلبی بوده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سالهاست نام دشت ممنوعه را یدک می کشد و با این حال هر سال دامنش از گندم و جو و جالیز و هر آنچه که نیاز امنیت غذایی است، سبز می شود ولی حالا با پایین رفتن بی حد سفره های زیرزمینی دست به دامن آبخیزداری شده است.

خبرگزاری مهر

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت‌های بزرگ که ضد ملت ایران هستند، از بیش از 100 سال گذشته پشت سر حرکت‌های تجزیه‌طلبی بوده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: در برنامه اعزام زائران به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ایشان، اولویت با جوانان و نوجوانان باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

22 اردیبهشت که در تقویم کُردی «22 گولان» است، سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب در سال 88 به کردستان را در اذهان تداعی می‌کند. اکنون نیز برکات این سفر در این استان مرزی جاری و ساری است.