جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بیمه سلامت که چند سالی است چترحمایتی خود را بر سر افراد فاقد هر نوع بیمه‌ای قرار داده است، امروز بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان کردستان در مناطق شهری و روستایی را حمایت می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان مریوان گفت: مجوز احداث بیمارستان خصوصی در این شهرستان صادر شده است و در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان گفت: همه مصنوعات طلا که در بازار عرضه می شوند باید دارای کُد شناسایی سازنده باشد، در غیراینصورت توسط بازرسان این اداره کل قیچی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس صداوسیما در جریان سفرش به کردستان با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پور ذهبی، نماینده ولی فقیه این استان، علمای استان کردستان و همچنین خانواده شهید حسن یوسفی، شهید مدافع امنیت کردستان دبدار و گفت و گو کرد. جبلی همچنین در مراسمی ساخت اولین شهرک تلویزیونی شمال غرب کشور در سنندج را آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات قایقرانی آب های خروشان در ماده رفتینگ قهرمانی بانوان و مردان کشور عصر پنجشنبه در شهرستان کامیاران آغاز بکار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: سالانه حدود 15 درصد به آمار گردشگران استان افزوده می شود بنابراین می طلبد به تقویت زیرساخت های این بخش توجه ویژه ای شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان مریوان گفت: افزون بر یک میلیون مسافر از 25 اسفند تا پایان عید فطر از این شهرستان بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نخستین عمل پیوند مغز استخوان در استان کردستان، بر روی کودک 8 ساله مبتلا به تومور ویلمز در بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت سنندج با موفقیت به انجام رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست شهردار مریوان گفت: مشکل پسماند مریوان با ایجاد سایت بازیافت زباله بعد از گذشت افزون بر یک دهه بزودی برطرف می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 2 دهه از طرح پزشک خانواده در روستاهای کشور می‌گذرد و این طرح در قالبی جدید در شهرهای بالای 20 هزار نفر در کردستان نیز به اجرا در آمده که دیواندره اولین مقصد آن است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دومین نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی استان کردستان شامگاه چهارشنبه با حضور مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سنندج افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: آب 43 هزار مشترک پرمصرف در استان تهران از ابتدای مهرماه سال گذشته تاکنون قطع شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امسال پخش سریال‌های «سوران و سنجرخان» را در شبکه سراسری خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد هوای استان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پایدار است و در این مدت در برخی ساعات وزش باد خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان گفت: در راستای اهداف ستاد صبر و در قالب «پویش به احترام امام رئوف (ع) می بخشم» سه نفر از زندانیان سنندجی با حضور صلح یاران در زندان مرکزی سنندج از بند اسارت رهایی یافتند.