جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: پیشرفت و توسعه به عوامل متعددی از جمله نیروی انسانی نیازمند است و در این رابطه باید از ظرفیت بانوان توانمند بیشتر استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کیمیا احمدی دانش‌آموز دبیرستان وابسته به دانشگاه پویش در سنندج، رتبه نخست مسابقات «Brain Bee» را کسب کرد و نماینده ایران در رقابت های Brain Bee 2023 آمریکا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شهردار سقز گفت: شهرداری یک قطعه زمین در شهرک دانشگاه را برای ساخت کتابخانه اختصاص داد تا اینگونه تعداد کتابخانه‌های این شهر به سه باب افزایش یابد.

خبرگزاری مهر

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (اول تا هفتم خرداد) از سوی بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کردستان از امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته بین المللی پارالمپیک کشورهای عراق و ترکیه با هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان به نمایندگی از کشورمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کردستان زمین کم دارد و نرخ تورم و بیکاری در آن بالا است؛ مسائلی که دست به دست هم داده تا آرزوی خانه‌دار شدن برای مستاجران، به حسرت بدل شود، حسرتی که بانکها هم بر آتش آن می‌دمند.

وب‌گاه عصر ایران

برخی معتادان از سوی توزیع‌کنندگان مواد مخدر برای جمع‌آوری زباله‌ها اجیر می‌شوند و در قبال کاری که انجام داده‌اند، هیچ پولی هم به آنان نمی‌دهند و به جای پول مواد مخدر دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار سنندج گفت: برخی معتادان از سوی توزیع‌کنندگان مواد مخدر برای جمع‌آوری زباله‌ها اجیر می‌شوند و در قبال کاری که انجام داده‌اند، به جای پول مواد مخدر دریافت می‌ننند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: پارسال هزار و 376 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان با صدور حکم قضایی رفع تصرف شد و این روند امسال با شدت بیشتری ادامه می یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی، پیش‌بینی می شود ناپایداری‌های جوی تا آخر هفته جاری در استان تداوم داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: جلوگیری از قاچاق چوب و تخریب مراتع و چرای غیرمجاز از مهمترین مطالبات روستائیان این شهرستان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اجرای طرح داناب به جهاد دانشگاهی کردستان واگذار شد و قرارداد طرح اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی، احیا و تعادل بخشی منابع آب بین این نهاد و شرکت آب منطقه‌ای کردستان منعقد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار مریوان گفت: عمده مشکلات واحدهای فناور کمبود فضای فیزیکی است و برای رفع آن تلاش می‌شود ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - المپیاد ورزشی فرهنگیان کردستان با حضور و هزار و 550 معلم ورزشکار یادواره معلم تربیت بدنی شهید «ابراهیم هادی» در سالن استاد پژوهش شهرک بهاران سنندج آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 490 مورد تخلف در واحدهای صنفی استان از ابتدای سال جاری تاکنون در نتیجه بازرسی های مختلف کشف شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 16 اردیبهشت بود که شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در قالب نشستی خبری اعلام کرد قصد دارد با هدف تامین آب پایدار شهر سنندج، ایستگاه پمپاژ سامانه انتقال آب سد آزاد را طی 16 روز ارتقا دهد وعده ای که پیش از موعود انجام شد و طرح روز گذشته پایان یافت.