جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان ماده رفتینگ قهرمانی در بخش بانوان و آقایان کشور برای اولین بار به میزبانی شهرستان کامیاران در استان کردستان برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه کردستان با بیان اینکه همه باید نسبت به حفظ محیط زیست احساس مسئولیت کنند، گفت: دانشجویان به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه، ضرورت حراست از طبیعت را برای مردم تببین کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آمارهای فصلی از نرخ بیکاری در کردستان نشان می‌دهد برای رسیدن به توسعه، ابتدا باید این نرخ را کاهش داد؛ مساله‌ای که تمرکز دولت و قوا بر آن متمرکز است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کاروان ترویج الگوی کشت محصولات زراعی در استان کردستان از 17 اردیبهشت آغاز شده است و تا پایان روز دوشنبه هجدهم همین ماه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول واحد آموزش پارک علم و فناوری کردستان گفت: دولت از شرکت‌های دانش بنیان حمایت‌های خوبی می کند که معافیت های مالیاتی و تسهیلات سربازی کارکنان این شرکت‌ها از جمله آنهاست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: معلمان به عنوان مهمترین قشر تاثیرگذار در جامعه، با تربیت و پرورش صحیح دانش‌آموزان، آینده کشور را تضمین کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده سامانه جدید بارشی از فردا سه‌شنبه وارد استان می شود و تا اواخر روز چهارشنبه فعالیت خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان با اشاره به اینکه عملیات پایش در چهار هزار هکتار از جنگل‌های استان به منظور شناسایی امراض انجام شده است گفت: مقابله با آفت جوانه خوار بلوط هم در 380 هکتار از عرصه‌های جنگلی آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: تا کنون بیش از 870 سایت bts همراه با تجهیزات و بسترهای انتقال در استان نصب و راه اندازی شده است که از این تعداد حدود 30 درصد آن در نقاط روستایی و ارتفاعات سخت گذر قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با اقدامات پیشگیرانه بهداشتی صورت گرفته، بروز بتا تالاسمی ماژور در استان به صفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: تاکنون پنج هزار و 600 دستگاه خودرو عمومی در استان به صورت رایگان گازسوز شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان در خصوص احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو هشدار داد و از مردم خواست از محل‌های مطمئن و تحت نظارت این اداره کل گوشت خریداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات بوکس منتخب جوانان استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و زنجان با حضور 35 بوکسور به میزبانی هیات بوکس شهرستان سقز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان بانه گفت: اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار و افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی به ویژه بهزیستی در اولویت قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سوگلی میوه‌های کردستان همچنان اسیر دلالان است و این افراد سهم بیشتری از سود حاصل از فروش آنرا به جیب می‌زنند هرچند در برخی مناطق گردشگرپذیر با ایجاد فروشگاه‌های محلی دست واسطه ها را حذف کردند ولی کماکان در نقاطی از استان کمترین بهره از تولید و فروش این محصول نصیب کشاورزان می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اعتماد» تصمیم رییس‌جمهور را درباره تشکیل کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال گذشته بررسی می کند