جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: بزرگترین مانع تحقق جهاد تبیین حضور مدیران ناکارآمد است و شبهات ایجاد شده میان مردم نیز ناشی از دعواهای سیاسی غلط و آزاردهنده و البته القائات رسانه‌های معاند است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: رفع تداخلات اراضی کشاورزی پیش زمینه قانون رفع موانع تولید است به همین دلیل این مهم باید به وطور ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: به دنبال سفر رئیس قوه قضائیه به استان و پیگیری ویژه مسائل استان و مردم منطقه، مشکل 549 نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان موسوم به پلاک "16" پس از هفت سال حل شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین حمایت از افراد آسیب دیده، مجتمع آسیب دیدگان اجتماعی در استان راه اندازی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: فرهنگیان به عنوان قشر انسان ساز و تاثیرگذار جامعه همواره مورد طمع و توطئه نقشه های شوم دشمنان بوده و هستند اما همواره دشمن را ناکام گذاشته اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج و نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ابتکار ایران در ایجاد ارتباط و اتحاد بین کشورهای اسلامی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و شکست بزرگی برای آنان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس، خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگاران صدا و سیما در ده روز گذشته تلاش کردند در تماس تلفنی یا پیامکی با تک تک نمایندگان مجلس از آن‌ها بپرسند که آیا در دوره نمایندگی از خودروسازان خارج از نوبت خودرو دریافت کرده اند یا نه.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فهرست اسامی نمایندگانی که اعلام کرده‌اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده‌اند، منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی ویژه دانش‌آموزان با نیاز ویژه استان که با پیشرفت 90 درصدی روبرو هستند باید در اولویت قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: پنج واحد خانه باغ به همراه محوطه سازی آن، در اجرای دستور قضایی و حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی در این شهرستان تخریب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیش از هزار و 510 میلیارد تومان از بدهی مالی این دانشگاه تا فروردین ماه امسال پرداخت و دانشگاه به این شکل از بحران بدهی مالی خارج شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: همگانی شدن آموزش‌های امداد و نجات یکی از کارکردهای رسانه‌هاست که در این زمینه رسانه ها می توانند به جمعیت هلال احمر کمک کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس، خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مجلس شورای اسلامی جمعا 290 کرسی دارد که چهار کرسی آن به علت استعفای نماینده خالی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تاکنون 229 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف و روشن هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند.