شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین تشییع پیکر زنده یاد احمد خلیلی‌فرد هنرمند نقاش پیشکسوت شنبه (16 اردیبهشت) از مقابل دانشگاه سوره به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: مقرر شد در راستای کمک به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان کردستان، طی روزهای آینده سند 60 هکتار زمین از طرف وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نام وزارت راه و شهرسازی زده شود.

خبرگزاری تسنیم

زمان و مکان مراسم تشییع، تدفین و ترحیم زنده‌یاد احمد خلیلی‌فرد هنرمند فقید عرصه هنرهای تجسمی کشور اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس گروه دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: ارائه هرگونه خدمات و همکاری به فعالان تورهای غیرمجاز در استان ممنوع است و با برگزارکنندگانی که مرتکب این تخلف شوند برخورد جدی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تا کنون، 207 کیلومتر فیبرنوری روستایی در مناطق مختلف استان با 10 میلیارد و 350 میلیون تومان هزینه، اجرا شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - احمد خلیلی‌فرد هنرمند پیشکسوت نقاش کردستانی که در بستر بیماری بود، پنجشنبه شب در سنندج دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نخستین همایش بین‌المللی هورامان‌شناسی با هدف "بازشناسی ظرفیت‌ها و ویژگی‌های تاریخی، محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هورامان و واکاوی راه‌های تحکیم و پایدارسازی توسعه هورامان" در دانشگاه کردستان پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه روز پنجشنبه بعد از سفری یک روزه و پرکار، دقایقی پیش، سنندج را به مقصد تهران ترک کرد؛ سفری که ارمفان آن اختصاص 187 میلیارد تومان برای رفع کم و کاستی‌های دستگاه قضایی استان بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: 187 میلیارد تومان برای کسری‌های موجود، تجهیز ساختمان‌ها و احداث مکان‌های جدید مورد نیاز زیرمجموعه های دستگاه قضایی در استان کردستان اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به کردستان، به صورت ویژه مشکلات ثبتی چندین ساله مناطق حاشیه‌ای سنندج و پلاک ثبتی 116 شهرستان مریوان را بررسی و دستور تسهیل صدور اسناد مالکیت مردم در این مناطق را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اولین همایش طبیعت‌گردی غرب کشور 18 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی استان کردستان در شهرستان مریوان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: دشمن برای برخی استان‌های مرزی از جمله استان کردستان توطئه‌های پیچیده‌ای را طراحی کرده بود و وقتی انسان مسائل پنهان و آشکار را ملاحظه می‌کند متوجه می‌شود که دشمنان در قضایای اخیر چه می‌خواستند و چه اتفاقی رخ داد؛ با هوشیاری مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دیوان عالی کشور گفت: رفع مشکلات بروکراسی سد راه سرمایه گذار خارجی در کردستان به طور جدی پیگیری می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - علما و روحانیون اهل سنت و تشیع کردستان در دیدار با رییس قوه قضاییه خواستار توجه بیشتر به روحانیون و تلاش جدی برای مقابله با هجمه دشمن به فرهنگ ایرانی اسلامی شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی به عنوان حافظ حقوق عامه در این خصوص باید سازمان‌های دولتی در حوزه زمین را ملزم کند که اسناد مالکیت خود و حریم‌ها را مشخص کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین ثمره عدالت، کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه است.