شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور از کمپ ماده 16سنندج و مجتمع‌های اشتغال ویژه معتادین بهبودیافته، زندانیان آزاد شده و خانواده‌ها بدسرپرست بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از مرز رسمی، بازارچه‌های فعال مرزی باشماق شهرستان مریوان و پاسگاه مرزی استان کردستان بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

احمد خلیلی‌فرد هنرمند نام‌آشنای عرصه هنرهای تجسمی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: درک مشترک مدیران و دستگاه‌های مختلف از اشکالات، ظرفیت‌ها و راهکارها، باعث می‌شود با همین اعتبارات و بودجه های فعلی، مشکلات موجود برطرف شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم از سرگیری فعالیت بازارچه‌های مرزی استان و رونق تجارت و سر و سامان دادن مرزنشینان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: مطالبات مردم کردستان حداقلی است و دولت و نظام جمهوری اسلامی با تبعیض مثبت و با نگاه متمرکز بر رفع محرومیت می‌تواند آن را محقق کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نقاش باسابقه و پیشکسوت کشورمان که مدتی در بستر بیماری بود، صبح امروز پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه از دنیا رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور گفت: قضاوت به دانش به روز و جدید نیازمند است بنابراین قضات باید همواره در راستای بهبود و ارتقای بنیه علمی خود تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: قضاوت به دانش به روز و جدید نیازمند است بنابراین قضات باید همواره در راستای بهبود و ارتقای بنیه علمی خود تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با سفر رئیس قوه قضایی به کردستان و طی مراسمی با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور 121 زندانی از زندان های این استان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: شورای افتای اهل سنت اهمیت ویژه‌ای دارد و باید جدی گرفته شود چرا که فعالیت افرادی که در آن حضور دارند، می تواند سرنوشت، اعمال قوانین و روند احکام قضایی را تغییر دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور گفت: ارتقای مستمر خدمات قضایی به عموم مردم از نکات حائز اهمیت در دادگستری‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: احمد خلیلی‌فرد هنرمند پیشکسوت نقاش که در بستر بیماری بود، صبح امروز 14 اردیبهشت ماه درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد خلیلی‌فرد، هنرمند نقاش درگذشت.

وب‌گاه گسترش

رییس قوه قضاییه گفت: مسائل اقتصادی در سال مهارتورم، اشتغال مردم، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری از جمله مشکلات مهمدر استان کردستان است که امید است در این سفر در حد توان بخشی از این مشکلات از نزدیک بازدید و با کمک مجلس و دولت بررسیو رفع شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر به شهرستان بانه دستورات لازم در ارتباط با پرونده‌ای با 450 شاکی در این شهرستان را صادر کرد.