شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری مهر

مرکز رسانه قوه قضائیه، جزئیات بیستمین سفر استانی رئیس عدلیه به استان کردستان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: کردستان از آغاز انقلاب تاکنون خدمات زیادی به نظام کرده و فداکاری های زیادی از خود نشان داده است و از انسان های فرهیخته و مواهب الهی و طبیعی زیادی هم برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: بررسی مسائل اقتصادی کردستان در سالی که به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گرفته در کنار اشتغال و امنیت سرمایه گذاری از جمله اهداف سفر به کردستان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود، صبح پنجشنبه (14 اردیبهشت) در صدر هیات عالی قضایی وارد سنندج شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مشکلات واگذاری اراضی شهرک وحدت سنندج در آستانه سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان پس از 25 سال حل شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضائیه فردا پنجشنبه همراه با معاونین خود برای بررسی وضعیت امور قضائی کردستان به این استان سفر می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - حدود سه سال از ثبت جهانی هورامان در میراث جهانی یونسکو می‌گذرد، افتخاری که کردستان از آن خود کرد و حالا در همایش بین‌المللی، نگرانی‌ها از تغییر فرهنگی این منطقه و خروج از ثبت جهانی مطرح است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: معلمان در ترویج ارزش‌های ناب ایرانی و اسلامی پیشگام و پیشقدم بوده و هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کتاب "حجره های سنتی کردستان" تالیف دکتر کمال روحانی نویسنده، پژوهشگر و مدرس حوزه و دانشگاه در جمع مشتاقان کتاب و کتابخوانی، با حضور فعالان حوزه فرهنگی به ویژه روحانیون و طلاب مدارس علوم دینی استان رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در راستای اجرای مهرواره ملی محله همدل که از ماه مبارک رمضان در سطح کشور آغاز شده است، فراخوان این مهرواره ویژه اصحاب رسانه در استان کردستان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: با توجه به اهمیت ازدواج در میان جوانان و ضرورت تسهیلگری از سوی نهادهای دولتی، باید 20 درصد فضاهای فرهنگی کردستان به برگزاری جشن‌های ازدواج اختصاص یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست هماهنگی معاونت امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، رسانه ها به عنوان مرجع اطلاع‌رسانی، تاب آوری جامعه را برای گذر از رفع مشکلات بالا ببرند

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: هورامان با نام ایران و گردشگری گره خورده است و مختص به استان کردستان و یا کرمانشاه نیست بلکه منطقه‌ای ملی و جهانی است که اصیل‌ترین فرهنگ را دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در حال حاضر هزار و 320 کودک یتیم و نیازمند زیرپوشش این نهاد در استان از حمایت های ماهانه معلمان خیر و نیکوکار استان بهره مند می شوند.