شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دادستان کل کشور در جریان سفر به استان کردستان با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سنندج، ضمن بازدید از شعب این دادسرا با مراجعه کنندگان به این مرجع قضایی نیز دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضائیه در سفر به سنندج پای صحبت استادان و دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان نشست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه شورای حل اختلاف کشور که در معیت رییس قوه قضائیه به استان کردستان سفر کرده است در بازدید از کارخانه آب معدنی "تینو" و گاوداری هزار راسی دیواندره بر تقویت و حمایت از تولید داخلی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - یکی از برنامه‌های رییس قوه قضاییه در کردستان دیدار با اقشار مختلف مردم بود و نمایندگان اقشار، مشکلاتی از کولبری تا صنعت مرغداری را مطرح کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به کردستان، به شهرستان بانه سفر کرده است در بازدید از گذرگاه مرزی و بازارچه سیران‌بند، از نزدیک مشکلات این منطقه را بررسی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز پنجشنبه 14 اردیبهشت در جریان سفر به استان کردستان، در دانشگاه کردستان حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفتگو و تبادل نظر بپردازد. رئیس قوه قضائیه طی حدود 22 ماه اخیر که تصدی ریاست عدلیه را بر عهده دارد، چندین نشست هم‌اندیشی با اقشار مختلف مردمی...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: همه مسئولان و اقشار مختلف مردم اگر همدل و همفکر باشیم، با همین امکانات و قوانین موجود، می توانیم موفقیت های بیشماری کسب کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه همچون سالیان اخیر بنای حمایت جدی از بنگاه‌های تولیدی و صنایع داخلی را دارد و از مجموعه‌های تولیدی حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نمایندگی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سروآباد در راستای تسهیل و تسریع امور ثبتی مردم این شهرستان روز پنجشنبه با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم کردستان طی 44 سال گذشته وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده‌اند و لایق بهترین خدمات هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: اولویت کاری قوه قضاییه بر 2 اصل مبارزه ریشه‌ای، مجدانه، همه‌جانبه و اصولی و علمی با فساد و تامین امنیت سرمایه‌گذاری برای کمک به رشد تولید و اشتغال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دانشجوی کردستانی با پای شکسته خود را به نشست دانشگاهیان کردستان رساند تا بگوید پای شکسته مانعی برای قلم مطالبه‌گری نیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که در معیت حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه به استان کردستان سفر کرده است گفت: مصوبه مولدسازی کمک مطلوبی برای انتقال زندان‌های داخل بافت شهری به خارج از شهرها است.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دادستان کل کشور که در قالب هیات عالی قضایی به ریاست حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه به استان کردستان سفر کرده است صبح امروز پنجشنبه از کارخانه نساجی «شین بافت» سنندج بازدید کرد و در جریان وضعیت و نحوه فعالیت این کارخانه قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به سنندج اهداف سفر هیات عالی قضایی به استان کردستان را تشریح کرد.