شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: برای سرعت بخشیدن به توسعه همه جانبه استان در سالی که از سوی رهبری به "مهار تورم، رشد تولید" مزین شده، از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از کارگران و کارفرمایان بهره می گیریم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 45 هکتار از اراضی کشاورزی کردستان بعد از بررسی‌های انجام شده و مناسب نبودن آنها برای تولید محصولات کشاورزی در راستای رشد تولید در بخش های دیگر به اجرای طرح‌های تولیدی اختصاص پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ساخت مجتمع تفریحی ورزشی و در کنار آن احداث ایستگاه قایقرانی در کامیاران و روستای پالنگان ضروری است، چرا که به رشد و توسعه گردشگری در این منطقه کمک بزرگی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: سال گذشته 25 مورد اهدا جنین برای زوج های نابارور در کلینیک درمان ناباروری سنندج به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: نگاه جدید دولت سیزدهم به ویژه شخص رئیس جمهور بر ایجاد کار واقعی است و مسئولان هم در راس بر این دیدگاه تاکید دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان از دانشجویان خواست از تحصیل به عنوان یک فرصت برای رشد و پیشرفت کشور استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در مراسم ملی تجلیل از معلمان نمونه کشوری که در تهران برگزار می شود پنج معلم بانوی کردستانی که در مدارس مریوان، سقز، سنندج و زیویه تدریس می کنند به عنوان معلمان نمونه کشور تجلیل می شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: در قالب طرح ویژه نظارت بهداشتی بر بازار عرضه فرآورده های خام دامی در استان 14 هزار و 480 کیلوگرم مواد فاسد و غیر قابل مصرف از چرخه توزیع و مصرف ضبط و حذف شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: سال گذشته 684 کیلومتر شبکه گذاری گاز در مناطق شهری و روستایی استان انجام شد و اکنون این میزان به 12 هزار و 849 کیلومتر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: اجرای کیفی و تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام از رویکردهای جدی و تاکید دولت سیزدهم است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان گفت: ثبت‌نام مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم "مدهامتان" آغاز شده است و اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم کوتاه «آن سوی کوچه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی نوید زارع به مرحله تدوین رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اجرای 24 طرح سرمایه‌گذاری تحول جدی در حوزه عمران شهری سنندج ایجاد می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: طرح مشترک ایران و فائو طی سال زراعی جاری (مهر سال 1401 تا مهر 1402) در 2.5 هکتار از اراضی کشاورزی کردستان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: بر اساس اعلام معاونت آموزش ابتدایی، 22 هزار و 664 نوآموز پیش دبستانی استان باید در برنامه ملی سنجش شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تاکنون 6 مکان ورزشی دولتی در استان در قالب ماده 27 به بخش خصوصی واگذار شده است.