شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه مشکل حوزه اشتغال باید منطقه‌ای برطرف شود، گفت: سال گذشته 8 هزار نفر از 33 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا استخدام شدند

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: 3.5 میلیون نفر جامعه تحت پوشش بنیاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که توئیتری‌ها در 100 روز نخست اعتراض‌های 1401، بیشترین حجم از محتوای مرتبط با این حوادث را منتشر کردند، بررسی تگ‌ها و هشتگ‌های تِرند شده از فراوانی محتوایِ ورزشی و غیرسیاسی حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: زمین‌های آماده و تامین شده واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی کردستان گفت: 2 هزار و 458 کیلوگرم گوشت قرمز، مرغ و ماهی فاسد و تاریخ گذشته در سردخانه‌ای در سنندج کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: قرار شده با حضور استانداران اقلیم کردستان عراق و سه استان مرزی ایران، جلسه ای در ارومیه برگزار و وضعیت و مشکلات کارگران در اقلیم بررسی و پیگیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میانگین قیمت‌ها در تهران از 200 تا 700 هزار تومان و در شهرستان‌ها از 100 تومان تا 500 متغییر بوده است که کمترین مقدار بلیط مربوط به گروه همراز در شهر ملایر و بالاترین قیمت 715 مربوط به شهر تهران کنسرت مهدی احمدوند است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: همایش بین‌المللی هورامان شناسی با هدف معرفی بهتر این‌منطقه به جهان، 13 و 14 اردیبهشت در این دانشگاه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مریوان گفت: افزون بر 19 میلیون دلار کالا طی سال گذشته از طریق بازارچه موقت مرزی خانم شیخان مریوان وارد کشور شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در شرایط کنونی وزیر صمت استیضاح و برکنار شود، این وزارتخانه دچار بی ثباتی مدیریتی می‌شود و این موضوع منجر به نابسامانی بازار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ووشو از جمله ورزش‌های گروهی رزمی و زیرمجموعه کونگ‌فو است که در استان کردستان طرفداران خاص خود را دارد اما هیات این رشته با مشکلاتی از جمله ضعف مالی و ضعیف بودن بخش بانوان مواجه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به معرفی کنسرت‌های موسیقی در روز‌های پیش رو و میانگین قیمت آن‌ها پرداخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اقوام هستی حسین‌پناهی می‌گوید: اینکه می‌گویند هستی مورد ضرب و شتم قرار گرفته به تایید بعضی از پزشکان او صحت دارد. چون پزشکان در معایناتی که از هستی داشتند، عنوان کردند؛ بر روی سر او ضربه بر اثر جسمی سخت مشاهده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از اهالی روستا هم که از اقوام دور این دختر است به «اعتماد» می‌گوید: «آبان ماه در کشور اعتراضاتی بود... هستی هم مثل باقی دانش‌آموزان گاهی با دوستانش در خیابان شعارهایی سر می‌دادند... به همین خاطر هستی دچار ترس و استرش شدیدی شده بود. روز حادثه هم به دلیل همین مسائل آن بلا را سر خودش آورد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر سید یحیی صفوی با اشاره به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت که این شهید می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جبهه مقاومت، جهان اسلام و جوانان کشورمان باشد.