شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سواد یکی از عوامل اصلی توسعه و پیشرفت جوامع به شمار می رود و بسیاری از عقب ماندگی‌های موجود در کشورهای مختلف ریشه در بی سوادی دارد لذا تلاش برای ریشه‌کنی این معضل در جامعه ضروری و نیازمند عزمی همگانی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم تحقق شعار سال و ارتقا وضعیت زندگی اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران تاکید کرد و گفت: کارگران ستون کشور برای حرکت رو به جلو و توسعه و آبادانی هستند و باید قدردان تلاش آنان بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تعدادی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان کردستان روز پنجشنبه در نشست با امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان مطالبات، دغدغه‌ها وخواسته‌های خود پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: سال گذشته بیش از 43 هزار نفر در استان از خدمات دارویی و توانبخشی این جمعیت بهره‌مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت باید کارآفرینان جامعه ایثارگری را شناسایی و پیش از آن، زیرساخت‌های توسعه مقاومتی و اشتغال را در کشور فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در طول 15 ماه گذشته و تا هفتم فروردین امسال، هزار و 510 میلیارد تومان از بدهی‌های این دانشگاه پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: افزون بر 94 درصد برنامه‌های طرح جهش تولید در دیمزارهای استان طی سال زراعی جاری اجرایی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه در شعارهای هفته سلامت چند سال اخیر، بعد سلامت همگانی مورد توجه واقع شده است، گفت: ارتقا سلامت نیازمند همکاری جدی مردم و تلاش‌های بین دستگاهی در این حوزه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اولین دوره رقابت های جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ (sky running) قهرمانی کشور، صبح پنجشنبه به میزبانی شهرستان کامیاران آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان گفت: سال گذشته هزار و 378 پروژه عمرانی در روستاهای استان توسط دهیاری‌ها و دستگاه های اجرایی اجرا شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور گفت: واگذاری پنج درصدی مسکن به ایثارگران جزو مصوبات دولت و رئیس جمهور است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 6 گولان (اردیبهشت) روزی به نام سنندج است که در آن بار دیگر از قدمت این شهر و جایگاه و تاثیرگذاری آن و برنامه‌های مدیران شهری برای توسعه آن سخن به میان می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت و مجلس نگاه و توجه ویژه ای به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نقش کمردم کردستان در دفاع و انقلاب و نظام اسلامی بسیار خطیر و حتی پررنگ‌تر از سایر استان‌های کشور بوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید از ظرفیت‌های دولتی و مردمی استفاده شود.