شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان در پیامی شهادت مامور مرزبانی فراجا استواریکم "سجاد قدمی" را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: سال گذشته 528 حلقه چاه آب غیرمجاز در مناطق مختلف استان مسدود شد که نسبت به سال قبل از آن، 189 درصد افزایش داشت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

یک کارشناس حوزه نیرو گفت: طرح مسأله تأمین زیرساخت در نهضت ملی مسکن به عنوان یک چالش در مقابل راهکار ساخت مسکن و رفع این معضل، یک آدرس غلط و انحرافی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن عسکری، فرماندار سنندج اعلام کرد: تمامی اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای شهر سنندج پر شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سطح باغات کردستان 52 هزار و 670 هکتار بوده و از این میزان سطح، سالانه افزون بر 400 هزار تن محصول برداشت می شود اما طی چند سال اخیر به دلایل متعددی، خرید و فروش و ساخت و ساز غیرمجاز در آنها گسترش یافته و استمرار این مسئله منجر به کوچک ترشدن باغات و کاهش تولید شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه‌روز گذشته، یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داد و هفت بیمار دیگر شناسایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در زمینه رویت هلال صحبت‌هایی شنیده می‌شود که باعث تاسف است؛ برخی مدعی اند چشم‌شان از تلسکوپ و دوربین قوی‌تر است.

خبرگزاری تسنیم

لیست نهایی تیم‌های ملی مچ‌اندازی آقایان و بانوان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 امارات مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار مریوان گفت: با توجه به حضور تعداد زیادی مسافر در این شهرستان، ظرفیت هتل‌ها، مسافرخانه ها و اماکن اقامتی تکمیل است و مسافران می‌توانند در استادیوم زاگرس اسکان یابند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - صنایع دستی حاصل تلاش مردان و زنان هنرمندی است که با هنر خود فرهنگ‌هایی گران بها از مناطق مختلف خلق می‌کنند، فرهنگ‌هایی که سینه به سینه از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مردم متدین کردستان تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ائمه جمعه امروز در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان از دولت و مجلس خواستند نسبت به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های کنترل تورم به ویژه در موضوع افزایش اجاره‌بها طی هفته‌های آتی اهتمام داشته باشند.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مشترکان استان سال گذشته سه میلیارد و 638 میلیون و 900 هزار و 712 مترمکعب گاز مصرف کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان گفت: 402 واحد تولیدی فعال در استان زیرپوشش استاندارد است و فرآورده‌های آنها براساس شاخص‌های استاندارد مشخص شده تولید می شود.