شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر به قشر شریف جامعه کارگری استان کردستان گفت: جامعه کارگری موتور محرکه رشد اقتصادی و حرکت کشور به سمت قله‌های تعالی، پیشرفت و شکوفایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارشی به حادثه‌ای که برای هستی هستی حسین‌پناهی رخ داده پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حادثه‌ای که در این گزارش به آن پرداخته شده است به آبان ماه سال گذشته (1401) برمی‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: در ایام تعطیلات عیدسعید فطر بیش از 185 هزار نفر مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: عملیات برداشت مواد معدنی در محدوده کوه طبیعی بالوقایه این شهرستان با توجه به اهمیت زیست محیطی، گردشگری و ورزشی آن باید متوقف شود.

خبرگزاری تسنیم

عاملان وضع موجود و رسانه‌هایی که هشت سال تمام اشتباهات و ناکارامدی دولت قبل را توجیه و در مواردی بَزَک می‌کردند امروز در سایه اخلاق‌مداری رئیس جمهور، منتقد وضع اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی جامعه شده‌اند!

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اجرای فاز دوم مجتمع پرورش ماهی 1500 تنی سیروان از پروژه‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امام جمعه قروه گفت: مردم کردستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و حق بزرگی بر گردن نظام دارند و با حضور همیشه در صحنه خود، این مهم را به اثبات رسانده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوابیه معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در واکنش به مطلب منتشرشده در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در جوابیه‌ای به مطلب منتشر شده در روزنامه جمهوری اسلامی مدیر مسوول این روزنامه را به انصاف در نقد دعوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - پیکر شهید استوار دوم "سجاد قدمی" مامور مرزبانی فراجا روز دوشنبه با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان قروه تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امدادگران این جمعیت سال گذشته به بیش از 44 هزار نفر در مناطق مختلف استان خدمات ارائه کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: سال گذشته 640 پرونده چرای غیرمجاز دام در مناطق حفاظت شده استان تشکیل و در سامانه جامع محیط زیست ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ریزش کوه موجب مسدود شدن یک لاین از محور سنندج - دهگلان محدوده گردنه صلوات آباد شده است و تردد در این مسیر به کندی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه گسترش

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: استوار یکم سجاد قدمی از مرزبانان کردستان حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم تشییع این شهید مرزبانی فردا دوشنبه ساعت 10 صبح با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در شهر قروه برگزار می‌شود.