شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: این استان شهدای گرانقدری از جامعه کارگری در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده که قابل تقدیر و ستودنی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای ارتقا و بهبود عملکرد سرویس ADSL، پهنای باند اینترنت در 11 روستای شهرستان بیجار از 100 مگابیت به 1G افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر زمین برای ساخت 20 هزار واحد مسکن ملی در سطح استان تامین شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: روزانه افزون‌بر یک هزار و 300 تن زباله در استان تولید می شود که بیشترین این میزان با 450 تن مربوط به سنندج است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش علمی پیرامون شخصیت شهید «صیاد شیرازی» که در دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی برگزار شد، اظهار داشت: سپهبد «ولی الله قرنی» اولین رئیس ستاد مشترک ارتش در سوم اردیبهشت 1358 و علامه مرتضی مطهری 11 اردیبهشت 1358 توسط عوامل فرقان، و سپهبد علی...

خبرگزاری مهر

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت: این شهید می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جبهه مقاومت، جهان اسلام و جوانان کشورمان باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در حالی که توئیتری‌ها در 100 روز نخست اعتراض‌های 1401، بیشترین حجم از محتوای مرتبط با این حوادث را منتشر کردند، بررسی تگ‌ها و هشتگ‌های تِرند شده در تلگرام و اینستاگرام از فراوانی محتوایِ ورزشی و غیرسیاسی حکایت دارد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرمانده کل قوا گفت: 85 درصد ارتش و سپاه جوان شده و با توجه به اینکه جوانان شرکت‌کننده در دوره‌های دافوس ارتش و سپاه، جنگ را از نزدیک ندیده‌اند، باید آنچه را که در دوران بعد از انقلاب بر این کشور گذشته است، برای آن‌ها بازگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: در راستای گرامیداشت روز سنه (سنندج) بازدید از موزه آثار و عمارت‌های تاریخی سنندج روز چهارشنبه 6 اردیبهشت رایگان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: حادثه‌ای که در این گزارش به آن پرداخته شده است به آبان ماه سال گذشته (1401) برمی‌گردد. حادثه‌ای که خبر آن خیلی سریع در رسانه‌ها منتشر و باعث شد تا رییس دادگستری استان کردستان نیز به آن واکنش نشان دهد و اعلام کند که در این زمینه پرونده‌ای در دادگستری استان تشکیل شده است. خبر هم مبنی بر این بود که «هستی حسین‌پناهی»؛ دانش‌آموز 16 ساله اهل شهرستان دهگلان استان کردستان به دلایلی...

خبرگزاری مهر

مسعود جهانی گفت: طی سال گذشته 114 کیلومتر زیرسازی، 120 کیلومتر ریل‌گذاری و 10 هزار متر مربع احداث ساختمان‌های ایستگاه‌های راه آهن صورت انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته 27 هزار و 320 تن گاز مایع در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 9 درصد کمتر بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها در 94 هزار و 602 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«هستی حسین‌پناهی»؛ دانش‌آموز 16 ساله اهل شهرستان دهگلان استان کردستان به دلایلی خود را از مینی‌بوس سرویس مدرسه‌اش پایین پرتاب کرده و مجروح شده است.

وب‌گاه فرارو

اینکه می‌گویند هستی مورد ضرب و شتم قرار گرفته به تایید بعضی از پزشکان او صحت دارد. چون پزشکان در معایناتی که از هستی داشتند، عنوان کردند؛ بر روی سر او ضربه بر اثر جسمی سخت مشاهده شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کردستان از جمله استان‌هایی است که در کنار بهره‌مندی همه روستاهای دارای سکنه آن از برق، در زمینه اجرای طرح بهارستان، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و غیرحضوری شدن خدمات به مشترکان شرکت برق کارهای خوبی صورت گرفته است.