شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار مریوان گفت: از 28 اسفند پارسال تا دوازدهم فروردین، بیش از 763 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این شهرستان بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج گفت: یک شکارچی کبک وحشی در مناطق آزاد این شهرستان با هوشیاری محیط بانان دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: سومین دوره مسابقه عکاسی روز طبیعت با موضوع دوستی با طبیعت و پاکسازی طبیعت از زباله، برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رقابت‌های شطرنج «جام رمضان» قهرمانی استان کردستان با حضور 38 بازیکن در سنندج برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 30 سال از آخرین باری که 13 فروردین مقارن با ماه مبارک رمضان بود، می‌گذرد ولی اصل طبیعت‌گردی و حفاظت از زمین تغییری نکرده بلکه جدی‌تر از گذشته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رفراندوم روز 10 و 11 فروردین که به نام رفراندوم جمهوری اسلامی شناخته می‌شود با استقبال 97 درصد از واجدان رأی روبه‌رو شد و بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی رأی آری دادند اما برخی گروه‌ها بودند که این رفراندوم را تحریم کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رفراندوم انتخاب جمهوری اسلامی با مشارکت 97درصدی مردم روبه‌رو شد اما برخی گروه‌ها و جریانات عمدتاً چپگرا این انتخابات را تحریم کرده حتی به مقابله با روند رأی‌گیری پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان از مردم خواست در روز سیزده فروردین، با رعایت نکاتی ساده، ضمن سپری کردن ساعاتی خوش، از طبیعت محافظت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، از روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار بر استان حاکم شده و دمای هوا از دوشنبه افزایش می یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مریوان از اسکان اضطراری مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح سامانه انتقال آب سد آزاد به سنندج با هدف رفع مشکل آب شرب این شهر در سال 1399 آغاز شد و سال قبل (1401) با همت و توجه ویژه دولت سیزدهم در مدت زمان کمی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (24 اسفند پارسال) تاکنون 389 ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنان چهار شهرستان استان دارای رنگ زرد و بقیه شهرستان‌ها آبی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مقبره هاجره خاتون در سنندج به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کردستان جایگاهی برای دعا و نیایش و نذر و نیازهای مردم استان و زوار این بانوی گرامی و مصداق بارز ارادت اهل سنت به پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 34 واحد صنفی اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان، به دلیل رعایت نکردن آیین‌نامه‌ها و مقررات بهداشت محیطی پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هر یک از شهرستان‌های استان کردستان، جاذبه‌های خاص و منحصر به فردی دارد؛ دهگلان نیز، دشت و طبیعتی بسیار زیبا و دارای تپه‌هایی تاریخی است.