شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه 55 آنلاین

این زمین لرزه در شهرهای سنندج، بلبان‌آباد و بخش‌هایی از شهرستان‌های کامیاران و دهگلان نیز احساس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلزله ای با شدت 3.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتری شهر «موچش» در شهرستان کامیاران را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: سال گذشته 189 واحد تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در استان، به صورت رایگان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه‌ای به قدرت 3.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتری شهر «موچش» در شهرستان کامیاران را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمین لرزه 3.7 ریشتری در عمق 10 کیلومتری شهر «موچش» در شهرستان کامیاران را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جوانان به ویژه تحصیلکردها، می توانند با بکارگیری خلاقیت و ابتکار، بخشی از مشکلات بیکاری و نبود شغل را در جامعه برطرف کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات شطرنج قهرمانی استان کردستان با عنوان "جام رمضان" با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های مختلف در سنندج شروع شده و در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: بیشتر از هر شهرستانی نسبت به بیجار نگرانی دارم، چراکه به دلایل مختلف تاکنون امکان توسعه نداشته است و بنده نسبت به رفع مشکلات این شهرستان به صورت ویژه احساس تکلیف می‌کنم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 237 ماموریت مربوط به حوادث تصادفی از ابتدای امسال تا پایان روز هفت فروردین انجام و به 252مصدوم امداد رسانی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کردستان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (24 اسفند سال 1401) تا هفتم فروردین سال جاری، 85 متخلف صنفی بهداشتی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

وجود بناهای تاریخی با معماری خاص از جاذبه‌های گردشگری در استان کردستان و خاصتا در شهر سنندج است، عمارت های تاریخی که در خشت خشتشان داستان‌ها و اسرار فراوانی از گذشتگان را به یادگار دارند، بناهایی که با وجود قدمت بسیار همچنان استوار و باشکوه ایستاده اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از اول تا هفتم فروردین امسال، 47 هزار و 368 بیمار به مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زریبار پهناور به عنوان یک پدیده نادر زیست محیطی، از سویی با جنگل‌های بلوط ایرانی و بیشه‌زارهای انبوه و از طرف دیگر با کوه‌های زاگرس احاطه شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بهره‌برداری از معدن طلای قلقله سقز جایگاه نخست کردستان را در تولید این فلز گرانبها در کشور تثبیت می‌کند و اینگونه استان همچنان لقب بهشت معادن گرانبهای ایران را خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروزه تراکتور توانسته هست با بیل لودری که به آن وصل می شود جایگاه خاصی پیدا کند. در جامعه امروزی با وجود هزینه های بالا اصلا مقرون به صرفه نیست که برای خاک برداری و کارهای عمرانی و کشاورزی از لودر استفاده کرد. بیل تراکتور با هزینه ای بسیار ناچیز در مقابل لودر توانسته هست اکثر کار لودر را به نحو احسنت انجام دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد گفت: از 24 اسفند سال گذشته تاکنون، بیش از یک تُن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از مراکز عرضه و اماکن اقامتی این شهرستان کشف، جمع‌آوری و معدوم شد.