شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

رفراندوم انتخاب جمهوری اسلامی با مشارکت 97درصدی مردم رو‌به‌رو شد اما برخی گروه‌ها و جریانات عمدتاً چپگرا این انتخابات را تحریم کرده حتی به مقابله با روند رأی‌گیری پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - برف و کولاک در بامداد دوازدهمین روز از بهار محورهای مواصلاتی سقز، بانه و مریوان را در برگرفت و تردد خودروها را مختل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیشترین حملات و بیشترین فحاشی‌ها و هتاکی‌ها و توهین‌ها را سلطنت‌طلب‌ها نثار من کردند و از سوی دیگر حزب‌اللهی‌ها هم بیشترین تهمت‌ها را به من وارد کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق زیباکلام گفت: آقای خاتمی باید قرص و محکم بگوید تا وقتی نظارت استصوابی وجود دارد خلاف دموکراسی است و ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: صادق زیباکلام از لزوم پدیدار شدن حلقه واسط میان حاکمیت و معترضان می‌گوید و خطاب به رئیس دولت اصلاحات تاکید می کند: آقای خاتمی باید قرص و محکم بگوید تا وقتی نظارت استصوابی وجود دارد خلاف دموکراسی است و ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: ورود مسافران و گردشگران در در بازه زمانی 24 اسفند تا 10 فرودین‌1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز بین‌المللی باشماق مریوان 39درصد رشد پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبری اصلاحات یعنی خاتمی و سایرین یعنی تاج‌زاده و حجاریان محکم بگویند تا روزی که نظارت استصوابی وجود دارد و افراد بی‌دلیل رد صلاحیت می‌شوند، ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق زیباکلام گفت: دموکراسی باید در جامعه نهادینه شود. اینکه شورای نگهبان مثل آب خوردن صلاحیت انسان‌ها را رد کند اصلا مورد قبول نیست. هیچ‌گاه کار را برای شورای نگهبان دشوار نکرده‌ایم، اما آیا خلاف حکومت فکر کردن و اندیشیدن و عمل کردن باید ممنوع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق زیباکلام از لزوم پدیدار شدن حلقه واسط میان حاکمیت و معترضان می‌گوید و خطاب به رئیس دولت اصلاحات تاکید می کند: آقای خاتمی باید قرص و محکم بگوید تا وقتی نظارت استصوابی وجود دارد خلاف دموکراسی است و ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: در راستای تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای اقامتی و گردشگری استان، 819 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کردستان انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت سنندج گفت: از ابتدای فروردین امسال تاکنون 14 تن انواع مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در سنندج کشف و معدوم شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شهرستان بیجار واقع در استان کردستان یکی از مرتفع ترین شهرهای ایران و مشهور به (بام ایران) دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیادی بوده و گزینه بسیار خوبی برای مسافرت و گشت و گذارهای نوروزی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

«پالنگان» یکی از هشت منطقه نمونه گردشگری در کردستان است که عنوان «بهشت گمشده» دارد و سال 1400 در قالب منظر فرهنگی اورامان ثبت جهانی شد، این روستا به دلیل پلکانی بودن به ماسوله کردستان هم معروف است و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از اقصا نقاط کشور است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل موزه‌های کشور گفت: غنای فرهنگی و تاریخی آثار موجود در موزه‌های استان کردستان بسیار بالا و قابل تامل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آذرماه 1401 دو رویداد مهم در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت؛ برنامه‌ریزی برای عبور از تنش‌های آبی در استان‌ها و حضور رئیس جمهور در بازار و گفت و گو با کسبه و بازاریان که نمایانگر نگاه دولت به ترمیم و اصلاح اقتصاد استان کردستان بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: زمینه اشتغال برای افزون بر 10 هزار نفر سال گذشته در بخش صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد شد.