شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 21 هزار و 600 مورد بازرسی طی سال گذشته از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بازارچه صنایع‌دستی شهرستان سروآباد با حضور نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس و جمعی از مردم و مسئولان استان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت سنندج گفت: این مرکز با هدف عرضه نان باکیفیت و سالم، به صورت مستمر و روزانه بر کار خبازی‌ها نظارت می‌کند و در صورت مشاهده تخلف به طور جدی برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: آبگیری کامل سد چراغ ویس ضرورتی اجتناب ناپذیر است که باید هرچه سریع تر انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: 47 میلیارد تومان اعتبار جهشی برای رفع تنش آبی روستاهای دهگلان اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: سال 1401 از محل‌های مختلف به ویژه اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، بیش از چهار هزار میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی تخصیص یافت که نسبت به سال پیش از آن، رشد چند برابری داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه باید از مسئولیتی که داریم برای خدمت شایسته به مردم و رفع گره از مشکلات آنان با تمام توان استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بهار این روزها در شهرستان قروه و دشت وسیع آن، با مخملی سبزرنگ، توجه هر مسافر و رهگذری را به خود جلب می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ضمن اشاره به نهادینه شدن ورزش در میان خانواده‌های کردستانی، گفت: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان به بیش از 67 هزار نفر رسید که نسبت به سال پیش از آن، حدود هفت هزار نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: 14هزار و 594 نفر روز میهمان نوروزی تا چهارم فروردین در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش و اسکان داده شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (24 اسفند 1401) تا پنجم فروردین امسال، 6 هزار و 653 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته در استان کشف و معدوم شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از 25 اسفند 1401 تا پایان پنجمین روز فروردین سال‌جاری بیش از 770 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کارگاه غیرمجاز دوخت و تولید البسه پزشکی غیراستریل در سنندج با دستور قضایی پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کارخانه ذوب آهن قروه با سرمایه‌گذاری 45 هزار میلیارد ریالی در چهار فاز احیا می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در اسفند سال 1401، هشت میلیون و 191 هزار و 940 تردد در راههای استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن پنج درصد رشد داشته است.

خبرگزاری مهر

خطیبی گفت: در سال 1402 چهار پروژه مهم ریلی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین 400 کیلومتر راه آهن در سال جاری به شبکه ریلی اضافه خواهد شد.