شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند سنندجی "امیرعلی ویسی" با همکاری حوزه هنری کردستان، روز یکشنبه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اغلب مردم، مریوان را با دریاچه زریبار می‌شناسند، البته پر بیراه هم نیست، زیبایی‌های این تالاب در نوع خود بی‌نظیر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تنوع صنایع دستی در استان از بسترهای مناسب برای رونق این صنعت در مسیر توسعه اقتصادی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در 420 فروشگاه زنجیره ای، تعاونی مصرف و واحدهای صنفی در حال توزیع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از گروه‌ها و خوانندگان فعال موسیقی پاپ در حالی طی روزهای پیش رو کنسرت‌های خود را در تهران و شهرهای دیگر برگزار می‌کنند که همچنان از کنسرت‌های مرتبط با دیگرگونه‌های موسیقی خبری نیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌بدیل تاریخی، فرهنگی و گردشگری است که باید در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سفیر قرقیزستان در سفر به استان کردستان از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این استان در شهر سنندج بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از گروه‌ها و خوانندگان فعال موسیقی پاپ در حالی طی روزهای پیش رو کنسرت‌های خود را در تهران و شهرهای دیگر برگزار می‌کنند که همچنان از کنسرت‌های مرتبط با دیگرگونه‌های موسیقی خبری نیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، سنندج، بیجار، دیواندره و دهگلان دارای رنگ زرد (نسبتا پرخطر) و بقیه شهرستان‌های استان آبی (بی‌خطر) هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کتاب "کارنامه حوزه هنری استان کردستان" شامل مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات این حوزه در فاصله سال‌های 1390 تا 1401 در هزار و 40 صفحه منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و ارائه خدمات و امکانات مناسب به مسافران نوروزی توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان شایسته تقدیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دولت سیزدهم در سال 1401 و در دومین سال ریاست خود بر قوه مجریه 16 سفر استانی انجام داد. این در حالی است که رئیسی در سال 1400 و تنها در 7 ماه نخست ریاستش، راهی 18 استان شده بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: 2 هزار و 805 اقدام بهداشت محیطی از ابتدای اجرای برنامه سلامت نوروزی تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست ابراهیم رئیسی در 12 مرداد 1400 و برگزاری اولین جلسه کابینه، رئیس و اعضای دولت برای انجام سفرهای استانی و حضور در مناطق مختلف کشور متعهد شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این اداره کل در راستای آشنایی بهتر گردشگران با مکان‌های دیدنی سنندج، تورهای رایگان سنندج‌گردی را راه‌اندازی کرده است.