شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: 120 هزار هکتار زمین بالقوه و بالفعل برای طرح نهضت ملی مسکن داریم که تامین 28 هزار هکتار آن نهایی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنسرت‌های موسیقی همچون روزهای گذشته اسفندماه با پیشتازی گونه پاپ ادامه دارد و در این برنامه‌ها تنها کنسرت موسیقی سنتی با حضور سالار عقیلی روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: مصوب شده بنیاد علوی در آینده‌ای نزدیک، طرح های محرومیت‌زدایی را در بخش‌های سرشیو و کوماسی مریوان آغاز کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آذر پارسال بود که گزارشی از محرومیت اهالی "چناره" از گاز طبیعی و مشکلاتشان منتشر شد، حالا بعد از یکسال، پایان گازرسانی به این شهر و 17 روستای باقی‌مانده شهرستان مریوان، جشن گرفته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری کردستان از دستگیری سه نفر از افرادی که اقدام به شایعه سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس استان می کردند، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کنسرت‌های موسیقی همچون روزهای گذشته اسفندماه با پیشتازی گونه پاپ ادامه دارد و در این برنامه‌ها تنها کنسرت موسیقی سنتی با حضور سالار عقیلی روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: 5 نفر از لیدرها و سرشبکه های شایعه پراکنان در مورد مسمومیت دانش آموزان سنندجی شناسایی شده و 3 نفر از این افراد دستگیر و روانه زندان شده اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی کوبیسم مجموعه آثار هنرمند بیجاری"ماریا حکمت منش" روز چهارشنبه در گالری مهر پردیس سینمایی آزادی بیجار دایر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به پوشش 75.24 درصدی دوره‌های سوادآموزی استان تاکنون گفت: 28 اسفند ماه 1401 آخرین مهلت برای کلاس گذاری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اهل تسنن کردستان نیمه شعبان را به نام شب برات می‌شناسند، شبی که همانند شب‌های قدر برایشان ارزش دارد و شیعیان این استان، سالروز ولادت آخرین منجی جهان را جشن می‌گیرند، عیدی که زمین به مستضعفان به ارث می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آموزش و پرورش کردستان، مرگ دانش آموز دیواندره ای بر اثر مسمومیت را تکذیب و اعلام کرد: اسرا عباس نژاد در منزل خود و در صحت و سلامت کامل قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فاز نخست بزرگترین طرح آبخیزداری شیخ‌جعفر - آجی‌چای کردستان به مساحت 32 هزار هکتار در آیینی عصر امروز، سه شنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان در این استان به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: به مناسبت نیمه شعبان و با گذشت اولیای دم، سه محکوم به قصاص از مرگ نجات یافتند و به همت خیرین 27 زندانی جرایم غیرعمد هم از زندان آزاد شدند.

وب‌گاه ورزش سه

اولین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در سنندج با برتری تیروژ حیات کردستان خاتمه یافت.

خبرگزاری مهر

دیدار نخست مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی تیروژ حیات کردستان به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در سنندج با برتری تیم تیروژ حیات کردستان خاتمه یافت.