یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سگ‌های ولگرد به یک زن باردار 27ساله در نایسر سنندج حمله و او را راهی بیمارستان کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - با حضور استاندار کردستان، 49 سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز به ارزش چهار میلیارد و 300 میلیون تومان اهدا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک‌های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز در سه بازی برگزار شد. در نخستین و مهم‌ترین دیدار این رقابت‌ها تیم خاتون بم به برتری پرگل 9 بر یک برابر پیکان البرز دست یافت و توانست برای نهمین بار قهرمان این رقابت‌ها شود و عنوان پرافتخارترین سرمربی فوتبال تاریخ بانوان را از آن خود کند. قنبری با هت‌تریک در گلزنی و گل‌سازی چهارمین کفش طلا را از...

وب‌گاه ورزش سه

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با مسجل شدن قهرمانی خاتون در فاصله دو هفته مانده به اتمام لیگ همراه شد که در دو هفته آتی، تقابل زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز در سه بازی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال خاتون بم در هفته شانزدهم لیگ‌برتر بانوان با هشت گل پیروز شد و عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جشن میلاد یاس نبوی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و در راستای تجلیل از بانوان فعال عرصه های مختلف کارآفرینی، فرهنگی و هنری روز چهارشنبه با حضور جمعی از بانوان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدارس مقطع ابتدایی شهری و تمام مقاطع روستایی سنندج امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح دارویار قیمت دارو افزایش نمی‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بازرگانی، توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اصناف و بازاریان این استان با دلاورمردی و ایثارگری های خود در بحران ها و رویدادهای مختلف نشان دادند که همواره پشتیبان ارزش های اسلامی و انقلاب هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آموزش و پرورش کردستان در بیانیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و سرمای هوا، تمام مدارس شهری و روستایی شهرستان سنندج امروز چهارشنبه در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

وب‌گاه فرارو

بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت فرماندار سنندج، مدارس مقطع ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی سنندج امروز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان از عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌ها در زمینه ارائه خدمت به سرمایه‌گذاران انتقاد کرد و گفت: هنوز برخی کارشناسان به این بلوغ نرسیده‌اند که خود را خدمت‌گزار تولیدکننده بدانند و گاهی با حرف و عملکرد خود، سرمایه‌گذار را دلسرد می‌کنند که خیانت به کشور و مردم است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: فیلم سینمایی غریب با شهید محمد بروجردی و وقایع کردستان امروز چهارشنبه 19 بهمن ساعت 17:30 به صورت ویژه با حضور کارگردان، تهیه کننده و عوامل فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شود.

خبرگزاری مهر

به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک‌های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.