یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه ورزش سه

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، خاتون در ورزشگاه انقلاب البرز مهمان پیکان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: محور بانه - سقز که به دلیل بارش شدید برف و کولاک از شب گذشته بسته شده بود، صبح امروز باز شد اما در حال حاضر سه محور در استان همچنان بسته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح دارویار قیمت دارو، افزایش نمی‌یابد.

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح دارویار قیمت دارو، افزایش نمی‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح دارویار قیمت دارو افزایش نمی‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: به دلیل بارش برف و سرمای هوا، تمام مدارس روستایی و مقطع ابتدایی شهری شهرستان سنندج امروز چهارشنبه تعطیل است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: محرومیتهای استان ناشی از مشکلات گذشته به دلیل جنگ تحمیلی است و برای ارتقای توسعه و پیشرفت استان باید جهاد شبانه‌روزی داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه هواشناسی کردستان گفت: بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد هوای استان تا روز پنجشنبه ناپایدار خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: محور بانه - سقز به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی بسته شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برای حفظ آینده نظام و انقلاب اسلامی باید با خودباوری گام برداشت و این مهم در نسل جوان به عنوان گفتمان تقویت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: معقتدم زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده فراهم است و بنده به این قضیه خوشبین هستم.

وب‌گاه 55 آنلاین

تاج اطلاع داد که خوشبین باشیم که حضور بانوان تا هفته آینده در ورزشگاه آزادی به انجام می‌آید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران از نظر شاخص مصرف سیگار وضعیت مطلوبی در دنیا ندارد و برای همین وضع مالیات بر عرضه سیگار از سوی مجلس شورای اسلامی ضروری است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به تسنیم به تشریح برنامه و شیوه انتخاب سرمربی تیم فوبال کشورمان پرداخت.

خبرگزاری مهر

سنندج - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رایزنی های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی انجام شده و از این هفته شاهد حضور آنان در استادیوم خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران از نظر شاخص مصرف سیگار وضعیت مطلوبی در دنیا ندارد و برای همین وضع مالیات بر عرضه سیگار از سوی مجلس شورای اسلامی ضروری است.