یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس کردستان فردا شنبه اول بهمن به دلیل سرمای هوا غیرحضوری شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدارس کردستان فردا شنبه اول بهمن به دلیل سرمای هوا غیرمجازی است و شروع بکار ادارات و بانکهای استان نیز از ساعت 9 صبح خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تشکیل شورای سیاستگذاری اکران همزمان فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان و انجام تدارکات لازم برای این کار خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تیم خاتون بم با برتری مقابل پالایش گاز ایلام در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اختتامیه رقابت‌های تکواندو قهرمانی خردسالان منطقه چهار کشور با حضور مسئولان کردستان در قروه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی کردستان گفت: سرما و یخبندان حاکم بر استان تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان معتقد است که برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در مقیاس استانی باعث کشف استعدادهای هنری استان‌ها می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماموستا رستمی اما جمعه سنندج و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پنج شنبه شب در همایش روحانیون و علمای اهل سنت که در سنندج برگزار شد، امنیت و سلامت را دو نعمت الهی عنوان کرد که می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت جامعه باشد. اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان هم در جمع روحانیون اهل سنت استان به عزم دولت برای توسعه کردستان اشاره کرد و گفت: در...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: حدود سه هزار میلیارد ریال وام طرح مردمی سازی یارانه‌ها در قالب دامدار کارت در بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی پیکان و زارع باتری سنندج پخش می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

برای اولین در فوتبال زنان ایران، در گزارشی زنده از ورزشگاه انقلاب کرج دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، بازی پیکان البرز و زارع باتری سنندج پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در روزهایی که سوز سرمای زمستان به اوج خود رسیده، رقابت داغ علمی در جریان است، چالشی که سن و سال نمی‌شناسد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به اینکه توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای نیازمندان از اولویت‌های این اداره کل است، گفت: تعهد این نهاد در سال جاری ایجاد 15 هزار فرصت شغلی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات تکواندو قهرمانی منطقه چهار کشور در رده سنی خردسالان با حضور 6 استان به میزبانی کردستان و شهر قروه برگزار می‌شود.