یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، 595 کیلومتر شبکه گاز در مناطق شهری و روستایی استان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، 9 تانکر حامل مواد سوختی در محورهای مواصلاتی استان واژگون شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 45 درصد کمتر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: اگر دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا گرامی داشته نشود، دشمن وقایع و رویدادها را تحریف و به دلخواه خود تفسیر خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم راه‌یاب ملل مریوان امروز در یک بازی خانگی توانست با شکست هراز آمل، صدرنشین لیگ برتر والیبال، امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - افزون بر 188 هزار نفر از مرزنشینان استان کردستان در 9 ماهه سال جاری از تخفیف سود بازرگانی حاصل از واردات کالا در بازارچه‌های موقت غیررسمی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه حفظ و حراست از آثار تاریخی و باستانی استان وظیفه‌ای همگانی است، گفت: از اولویت‌های کاری این اداره کل اجرای طرح‌های پژوهش محور به ویژه بخش باستان‌شناختی حوزه میراث‌فرهنگی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی 850 روستای استان به علت برف و کولاک، گفت: با تلاش راهداران تمام راه‌های ارتباطی روستایی باز شد و در حال حاضر راه مسدودی نداریم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان با اشاره به سرما و یخبندان حاکم بر استان گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوا در هزارکانیان به 15 درجه زیر صفر رسید و سردترین نقطه استان شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - راه‌یاب ملل مریوان که در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور بازی می‌کند، هفته‌ای 2 سفر دارد که به دلیل تعطیلی فرودگاه سنندج ناچار به سفر زمینی است و همین کارایی تیم را بشدت کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: سهمیه آرد واحدهای خبازی فاقد کارتخوان در استان قطع شود تا همه این واحدها نسبت به این مهم اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری کنکور برای اولین بار در 2 نوبت، گفت: در نوبت اول این آزمون 21 هزار و 343 داوطلب استان روزهای 29 و 30 دی در حوزه‌های امتحانی استان با هم رقابت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

ساعت حوالی 15 و 30 دقیقه را نشان می‌داد که هواپیماهای رژیم بعث بر فراز کردستان آمده و فاجعه‌ای فراموش نشدنی را رقم زدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، 240 میلیارد ریال وام حمایتی به کسب و کارهای حوزه فاوا در استان پرداخت شد.

خبرگزاری مهر

نوبت اول کنکور سراسری سال 1402 در روزهای پنجشنبه 29 دی و جمعه 30 دی 1401 برگزار می شود و برای اولین بار چند تغییر ویژه در کنکور رخ داده و سفیدی برف بر رخ چهارخانه های سیاه و سفید نشسته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: در ششمین جشنواره ملی جنگلبان که به صورت وبیناری همزمان با سراسر کشور برگزار شد، "وریا محمدی" به عنوان جنگلبان نمونه کشوری و "فواد رحیمی" جنگلبان افتخاری دیواندره تجلیل شدند.