یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

طی سال جاری حدود 10 نمایشگاه خودرو در استانهای کشور با حضور شرکتهای داخلی برگزار شده که عایدی برای صنعت خودرو نداشته، ولی ظاهرا برگزارکنندگان این نمایشگاه‌ها سود خوبی به جیب زده اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - صدور مجوزهای بی‌نام به عنوان راهکاری برای حذف عامل بازدارنده و مانع سرمایه‌گذاری در کردستان آغاز و تاکنون هم 17 مجوز صادر شده است که با این رویه، انتظار می‌رود، شاهد ورود سرمایه‌گذار به استان باشیم.

وب‌گاه فرارو

در روزهای اخیر مدارس و ادارات بسیاری از شهرها به خاطر سرما، مدیریت بحران گاز و آلودگی هوا تعطیل و یا غیرحضوری شدند.

وب‌گاه عصر ایران

فردا یکشنبه دوم بهمن ماه مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های سنندج، کامیاران و بیجار در هر دوشیفت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد در اغلب نقاط کشور حاکم است و همین امر موجب انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت و آلودگی هوا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: حوزه فرهنگ و هنر بسیار وسیع است و مشکلات و نارسایی‌هایی در این حوزه وجود دارد که اصحاب فرهنگ و هنر می توانند برای رفع این مشکلات پیشران باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان موظف است از محل اعتبارات پژوهشی، پروژه‌های مطالعاتی برای تالاب بین‌المللی زریبار مریوان تعریف کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: قاچاق 32 قطعه کبک به کشور عراق با هوشیاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان ناکام ماند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق گفت: همکاری‌ها در حوزه آموزش‌های مهارتی بین کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق با توجه به ظرفیت‌های موجود توسعه می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان استان کردستان به مدت 2 روز و به میزبانی شهر سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان از آغاز عملیات واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام سبک و سنگین در سراسر استان از اول بهمن تا 15 اسفند 1401 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق آخرین نقشه‌بندی کرونایی کشور، تعداد شهرهای آبی استان به هفت مورد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: عملیات ساخت 2 سالن سینمایی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج پایان یافت و این سالن ها آماده بهره برداری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: امسال برای اجرای طرح بهارستان (اصلاح و بهسازی شبکه برق) در 264 روستای استان هدف‌گذاری و این پروژه تا پایان آذر در 97 روستا انجام شد.