دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

نوجوانان راه‌یافته به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

نوجوانان صاحب ایده و فیلم‌های منتخب و راه‌یافتگان به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نوجوانان صاحب ایده و فیلم‌های منتخب و راه‌یافتگان به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی شدند. فهرست این نوجوانان که از سراسر کشور و بعد از دو سال برگزاری غیرحضوری در المپیاد ششم حضور خواهند یافت، بدون اولویت به شرح زیر اعلام می‌شود: *فیلم‌های داستانی: زهرا حلوایی کارگردان فیلم کوتاه «من سیبم را...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: حمایت ویژه از واحدهای تولیدی استان در شرایط اقتصادی کنونی امری ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تا قبل از دین اسلام زنان هیچ جایگاهی نداشتند اما امروزه جوامع اسلامی بهترین جایگاه را برای بانوان قائل هستند و این مهم باید تبیین شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

توجیه و تبیین‌های ناکارآمد در مسئله حجاب هم مانع است. باید ببینیم حجاب، در چشم مخاطب محدودیت هست یا نیست؟ باید بپذیریم که حجاب، محدودیتی است که مصونیت در پی دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان دستور داد ساختمان سازمان ملی جوانان سابق در سنندج به سمن‌سرا و خانه جوان تبدیل و برای فعالیت فرهنگی و ورزشی این قشر استفاده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آب مناطقی از شهر ایلام از جمله محله چالیمار، بلوار دانشجو، محله رزمندگان و جانبازان، بلوار امام علی، بلوار تعمیرکاری و هانیوان با افت فشار و یا قطعی مواجه خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نیروهای این جمعیت، در طول فعالیت سامانه بارشی اخیر و برودت هوا 650 مسافر را در پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان اسکان دادند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راه ارتباطی 843 روستا در استان توسط عوامل راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر فقط راه مواصلاتی هفت روستا مسدود است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: طبق آخرین آمار دریافتی، 17 هزار و 655 فقره بیمه‌نامه برای بهره‌برداران بخش کشاورزی استان صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از زمان آغاز طرح اشتغال پایدار روستایی (سال 1397) تاکنون با پرداخت وام به پنج هزار و 718 طرح، برای 9 هزار و 354 نفر در استان شغل ایجاد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در 26 دی‌ماه به روایت تلخ کاپیتان تیم بانوان زارع باتری سنندج از عجیب‌ترین بازی فوتبال ایران، تساوی آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در تنها بازی باقی‌مانده نیم‌فصل اول، تست پزشکی کاپیتان استقلال برای دیدار با سپاهان و دیگر اخبار ورزشی پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آموزش و پرورش استان کردستان، از غیرحضوری برگزار شدن مدارس مقاطع ابتدایی 6 شهرستان این استان تا آخر هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری دانا

مسئول مسابقات فوتبال زنان گفت: نباید بر اساس قسمت‌هایی از فیلم منتشرشده قضاوت کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست شبکه دامپزشکی دیواندره گفت: با هدف پیشگیری و کنترل آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و در طرح رصد و پایش جوجه‌ریزی مرغداری‌ها، یک واحد مرغداری غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.