دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانا

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اولویت بودجه 1402 را بهبود شرایط معیشتی و انجام پروژه‌های بزرگ عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم به‌رغم همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی که به ارث برده، همه امکانات و ظرفیت‌ها را برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم به کار گرفته است تا پاسخگوی انتظارات بحق مردم باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روز هفدهم دی ماه سال جاری سروان"احمد کشوری نیا" فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین ماموریت تعقیب و مراقبت خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی، بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو گشت پلیس وی به بیرون پرتاب و سرش با زمین برخورد و به شدت مجروح می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: به تازگی ادعایی مطرح شد، که دولت در سالجاری با کسری بودجه مواجه هست که صحت ندارد و تاکنون بالغ بر 86 در صد درآمدها تحقق یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان شنبه، 24 دی با برگزاری چهار دیدار در شهر‌های ایلام، سنندج، سیرجان و فارس پیگیری شد. در مهمترین دیدار این هفته تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان که تا هفته یازدهم به ترتیب اول و دوم جدول بودند، به مصاف هم رفتند و دربی کرمان را برگزار کردند. شاگردان مرضیه جعفری در بم با هتریک زهرا قنبری چهار بر دو سیرجان را شکست دادند...

وب‌گاه خبر آنلاین

شهرآرانیوز نوشت: با تلاش تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی ساوه، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی استان و با همکاری پلیس آگاهی کردستان عامل شهادت سروان احمد کشوری نیا بامداد امروز در سنندج دستگیر شد.

وب‌گاه ورزش سه

خاتون درحالی برنده مهمترین دیدار فصل شد که برد آنها سبب صعود یک پله‌ای سپاهان در جدول لیگ برتر فوتبال زنان شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال خاتون بم در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر برابر شهرداری سیرجان پیروز شد و صدرنشینی خود را حفظ کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم زارع باتری سنندج در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، مقابل میهمان خود سپاهان اصفهان، تن به شکست داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در نقاط مختلف استان، هم اکنون تردد در گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، در روز هفدهم دی ماه سال جاری سروان «احمد کشوری نیا» فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین مأموریت تعقیب و مراقبت خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی، بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو گشت پلیس وی به بیرون پرتاب و سرش با زمین برخورد و به شدت مجروح می‌شود. در این حادثه متأسفانه سروان کشوری به علت مرگ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 90 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به نفوذ اندیشه سند آموزش 2030 در سند تحول دولت سیزدهم در آموزش و پرورش واکنش نشان دادند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم پیرو تدوین و انتشار سند تحول دولت مردمی، بعنوان امری مثبت...

وب‌گاه ورزش سه

در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر زنان، خاتون با کسب این پیروزی مهم 34 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

خبرگزاری دانا

با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و همکاری پلیس آگاهی کردستان عامل شهادت سروان «احمد کشوری نیا» بامداد امروز دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: بارش برف در نقاط مختلف استان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود این سامانه بارشی تا ظهر روز یکشنبه در استان فعال باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عامل شهادت سروان احمد کشوری نیا بامداد امروز دستگیر شد.