دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: اجرای 61 طرح گردشگری با اشتغال‌زایی بیش از هزار نفر، در 9 ماهه سال جاری در استان تصویب و موافقت اصولی آن صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مخالفین نظام خطر سوریه‌سازی را یک بازی رسانه‌ای برای ترساندن مردم می‌دانند. اما با تضعیف نظام کدام یک از اتفاقات زیر رخ نخواهد داد؟

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور گفت: توسعه ارتباطات روستایی و اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات از اهدافی است که وزارت ارتباطات آن را دنبال می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: سه هزار و 107 میلیارد ریال وام از محل تبصره 18 قانون بودجه در 9 ماهه امسال توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: مخالفین نظام خطر سوریه‌سازی را یک بازی رسانه‌ای برای ترساندن مردم می‌دانند. اما با تضعیف نظام کدام یک از اتفاقات زیر رخ نخواهد داد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: کاهش دمای هوا و ماندگاری هوای سرد تا صبح 24 دی در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عجیب است که آزادسازی موصل یکی از عملیات‌های بزرگ سپاه قدس به فرماندهی سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی نادیده‌انگاری می‌شود و شکوه عظمت تیمی امنیتی به نمایش گذاشته می‌شود که توسط دولت عراق اخراج شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی این استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (21 و 22 دی ماه) بخاطر سرمای هوا تعطیل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها 4 جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از 80...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان شایعه رسانه‌های معاند مبنی بر صدور حکم اعدام برای «پوریا جواهری» را رد کرد و گفت: پرونده این فرد هنوز به دادگاه ارسال نشده است تا حکمی صادر شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: طلاب جوان با تقویت دانش و علم خود، پاسخگوی شبهات سیاسی، فکری و اعتقادی جامعه باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، سرما و یخبندان شبانه و صبحگاهی حاکم بر استان تا اواخر هفته جاری در استان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کردستان گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر، جمعه 23 دی 1401 ساعت 15:30 اکران فیلم در سینماهای حوزه هنری استان رایگان خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور طی نامه‌ای به رئیس جمهور مسائلی را درباره مشکلات حوزه مسکن مطرح کردند. در این نامه آمده است: اینک که بیش از 43 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته است و مردم شریف و قهرمان ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به شما رای اعتماد دادند، بیان چند نکته درباره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم...