دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کاهش دمای هوا و افزایش مصرف گاز باعث شده است تا زنگ هشدار صرفه‌جویی به صدا در آید، اخطاری که لرزه به تن صنایع انداخته است و اگر به آن توجه نشود، بخش صنعت و تولید یخ می بندد.

وب‌گاه گسترش

ناظر گمرکات کردستان گفت: افزون بر یک میلیون و 800 هزار تن کالا در 9 ماهه سال جاری از مرز بین المللی باشماق مریوان ترانزیت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در 24 ساعت گذشته، هفت هزار و 871 کیلومتر از محورهای شریانی و غیرشریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: امسال 390 میلیارد تومان اعتبار شامل 70 میلیارد تومان اعتبار استانی و 234 میلیارد تومان اعتبار ملی و همچنین معادل 86 میلیارد تومان، قیر رایگان برای اجرای طرح های بنیاد مسکن استان اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: 70 طرح ورزشی ناتمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آن، بیش از 2 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر آقایان می خواستند صندلی وزارت ببینند، نشستن روی آن را تجربه کنند و جلوی فامیل و طایفه شان خودی نشان دهند، 18 ماه در این جایگاه حضور داشتند، حالا زمانی است که استعفا بدهند و بیش از این کشور را با مشکل مواجه نکنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، هشت هزار و 893 فقره گزارش مردمی تخریب عرصه های طبیعی در سامانه 1504 این اداره کل ثبت شد که 89 درصد این گزارش ها درست بود.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده استان فارس به دلیل نداشتن زمین مناسب از میزبانی در برابر خاتون انصراف داد و در حالی که خاتونی‌ها برای انجام این دیدار به استان فارس سفر کرده بودند، بدون انجام مسابقه به بم بازگشتند تا با حکم کمیته انضباطی، این دیدار سه بر صفر به سود خاتونی‌ها اعلام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش قصد داریم به برخی از عجایب فوتبال زنان در لیگ ایران بپردازیم که در ادامه می‌خوانید.

وب‌گاه فرارو

در هفته هشتم این فصل از مسابقات لیگ برتر، تیم تازه لیگ برتری‌شده ایساتیس کران فارس که فصل گذشته قهرمان مسابقات دسته یک شد، از صف‌آرایی در برابر مدافع عنوان قهرمانی (خاتون بم) انصراف داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه، چشم 40 بیمار نیازمند در استان به صورت رایگان جراحی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده، دمای هوای استان روند کاهشی داشته و سرما و یخبندان شبانه و صبحگاهی پدیده غالب هوا خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کشور طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور کشورمان نسبت به عدم تشکیل جلسات شورای عالی مسکن انتقاد کردند. متن این نامه به شرح زیر است باسمه تعالی یا أَیُهَا الَذینَ آمَنُوا أَوفُوا بِالعُقُودِ (مائده: 1)‌ای کسانی که ایمان آورده اید، به پیمان‌ها وفا کنید. ریاست محترم جمهور جناب آقای حجت الاسلام...