دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مردم ولایتمدار و انقلابی سنندج، ظهر امروز قبل از برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، با تجمع در صحن مسجد جامع، هتک حرمت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی و مرجعیت دینی را محکوم کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: طبق آخرین آمار، در سال جاری 69 میلیارد تومان طرح مشاغل خانگی به بانک‌های استان معرفی و از این رقم، 24.5 میلیارد تومان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان بر اطلاع رسانی بیشتر به روستاییان برای وام مقاوم سازی مسکن روستایی تاکید کرد و گفت: ضمانت زنجیره ای مبنای پرداخت وام مسکن روستایی در کردستان است لذا مشکل بانکی در این راستا وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم هفدهمین سالگرد گرامیداشت شهدای عرفه که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در این ایام همه دل‌ها معطوف به حضرت زهرا (س) است. وی ادامه داد: شهید کاظمی از لحظه‌ای که ساخت حسینیه حضرت...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: ظرفیت واحدهای تولیدی عمده استان محدود است اما اگر همین پتانسیل محدود نیز پای کار باشد و برای حمایت از ورزش بکارگیری شود، شاهد رونق این حوزه خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سنندج با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصادی این شهر حمایت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از بی سوادان و کم سوادان 10 تا 49 سال استان خواست برای آموزش در کلاس‌های سواد آموزی ثبت نام کنند و افزود: ثبت‌نام بی‌سوادان و کم‌سوادان کردستانی تا نیمه اول اسفند ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با صدور 374 فقره گواهی کشف، بیش از هزار کیلومتر مربع از ذخایر معدنی جدید در کشور شناسایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمان انتخابات هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه: مهدی فرشادان، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 از برگزاری انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون در روز شنبه 24 دی‌ماه خبر داد. همچنین در جلسه فوق‌العاده روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، 9 نفر از اعضای این کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 انتخاب شدند. بر این اساس حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده همدان، آرش زره‌تن‌لهونی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت ملی گاز ایران خبر «تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه استان تهران با درخواست وزیر نفت» را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کردستان یکی از استان های دارای ظرفیت فراوان در بخش معدن به شمار می رود و توسعه معادن پلی متال (همه معادن فلزی هم چون مس، روی، سرب) در استان از برنامه‌های اولویت دار وزارت صمت در این منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری کردستان از دستگیری و تعقیب قضایی مدیرکل استاندارد استان، به اتهام ارتکاب جرائم ارتشا و اختلاس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: اینکه در حوادث اخیر بیشتر مردم از ترس به خیابان‌ها نیامدند اهانت به مردم شجاع این کشور است. سیاستمداران غربی نیز سالهاست گمان می‌کنند اگر مردم ایران را از نظر اقتصادی رنج بدهند، آنها شورش خواهند کرد. اما سکوت مردم ایران از ترس نیست. مشکلات اقتصادی نیز در ایران با اینکه زیاد است، اما باعث شورش نمی‌شود. مردم ایران تاریخ قرن‌ها ناامنی را در ذهن خود دارند و این ذهنیت تاریخی...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مشترکان کردستانی روز گذشته با 13 میلیون و 195 هزار مترمکعب مصرف گاز، برای اولین بار در سال جاری، رکورد مصرف انرژی را شکستند.