دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی، به خاطر سرمای هوا روزهای سه شنبه و چهارشنبه با 2 ساعت تاخیر (از ساعت 9:30 صبح)، شروع بکار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در 24 ساعت گذشته سه هزار و 913 کیلومتر از محورهای شریانی و غیرشریانی استان توسط عوامل راهداری برفروبی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ماموستا «محمود ابن‌الخیاط» در مراسمی به عنوان امام جمعه جدید سقز معرفی و از خدمات دینی ماموستا «سید حسین حسینی»، امام جمعه پیشین این شهر قدردانی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 340 سری جهیزیه نوعروسان نیازمند به ارزش 6 میلیارد و 800 میلیون تومان، امروز دوشنبه در مراسمی توسط سپاه بیت المقدس کردستان تهیه و اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

سردار رودکی فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس می‌گوید که عراقی‌ها فکر نمی‌کردند ما پس از عدم موفقیت در عملیات کربلای چهار، عملیات بزرگی انجام بدهیم که سرنوشت جنگ را رقم بزند؛ دشمن در کربلای پنج غافلگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ناظر گمرکات کردستان گفت: افزون بر یک میلیون و 800 هزار تن کالا در 9 ماهه سال جاری از مرز بین المللی باشماق مریوان ترانزیت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر هشتمین جشنواره رسانه ابوذر کردستان گفت: مهلت ارسال آثار به این این جشنواره تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از کتابفروشان و اهالی کتاب نسبت به تأثیرات منفی «سامانه فروش کتاب» بر کیفیت کتاب‌خوانی و جایگاه کتاب‌فروشی‌ها، هشدار دادند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان از تصویب اساسنامه طرح منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان در شورای نگهبان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملکرد 16 ماهه دولت رئیسی در نگاه کلی می تواند تصویری شفاف از تلاش شبانه روزی دولت برای حل و فصل مشکلات جاری کشور نشان دهد.

وب‌گاه گسترش

آن‌ها 11 سال تلاش کردند و برخی از آن‌ها به نمایندگی از دیگر معلمان منطقه به هر کجا که باید می‌رفتند، رفتند؛ در این سال‌ها با مسئولان و نمایندگان مجلس دیدار داشتند تا پیگیر حق و حقوق هم‌صنفی‌های‌شان باشند. پیگیری‌ها بالاخره به نتیجه رسید؛ اما حالا همان معلمانی که برای اجرائی‌شدن نظام رتبه‌بندی تلاش کردند، از این حق محروم شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: یک شکارچی غیرمجاز که به سمت ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران شلیک کرده بود دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بارش دومین برف زمستانی که در روزهای پایانی هفته گذشته (چهارشنبه) در استان کردستان آغاز شد، علاوه بر وفور نعمت حاصل از آن، زیبایی خاصی را به شهرها و روستاهای استان بخشید و استان را سفیدپوش کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: به طور کلی سریال «سقوط» یک کپی تمام عیار از فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» است، از این رو قسمت اول این سریال فعلا هیچ چیزی اضافه بر آن به مخاطب نداده است، باید منتظر ماند تا ببینیم در ادامه مسیر روایت این سریال به کجا کشیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: سرشماری زمستانه از پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی در منابع آبی استان آغاز شد.