دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با افزایش تعداد شهرهای دارای وضعیت زرد کرونایی در استان، زنگ خطر شیوع موج هشتم این بیماری به صدا درآمده و نیاز است شهروندان هوشیار باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: معیشت و اشتغال مردم مریوان و مرزنشینان این شهرستان با بهره‌برداری از منطقه آزاد تجاری، رونق خواهد یافت و از این لحاظ آینده درخشانی در انتظار منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: خرید مرغ مازاد توسط اتحادیه مرغداران گوشتی و با نظارت این سازمان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان، در 24 ساعت گذشته چهار هزار و 391 کیلومتر از محورهای شریانی و غیرشریانی استان توسط عوامل راهداری برفروبی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - عملیات ساخت 120 واحد مسکن ملی روز شنبه با حضور استاندار کردستان در شهر مرزی مریوان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: اعتبارات تخصیصی به پروژه‌ها باید در راستای تکمیل طرح‌ها باشد نه اینکه برای طلب پیمانکاران هزینه شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، 430 حلقه چاه آب غیرمجاز در نقاط مختلف استان مسدود شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیران شهرداری منچستر از خریداری تعداد 50 اتوبوس دو طبقه الکتریکی بیشتر در آوریل 2024 خبر داده‌اند.

وب‌گاه گسترش

همان‌هایی که حالا در مظان اتهام قرار گرفته‌اند و گفته می‌شود تعدادی از آن‌ها به دلیل انجام فعالیت صنفی در سال‌های اخیر، از این نظام محروم شده‌اند. قرار بود با اجرائی‌شدن طرح رتبه بندی معلمان و در واقع با همان افزایش دستمزدی که البته حالا با توجه به تورم فعلی چندان هم رقم درخورتوجهی نمی‌شود، وضعیت اقتصادی زندگی تمام معلمان بهبود یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان گفت: سه هزار و 440 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف توسط این بانک در 9 ماهه سال جاری پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از بارش شدید برف در صبح امروز پنج شنبه 15 دی ماه در قروه کردستان را مشاهده می کنید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سقز با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق به کشف و ضبط 49 قبضه سلاح جنگی و شکاری قاچاق شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان تا اوایل هفته آینده، گفت: در شبانه روز گذشته ارتفاع برف در شهرهای کامیاران و زرینه به 15سانتی متر رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: 110 دستگاه انواع ماشین‌آلات و بیش از 300 نیرو در قالب ستاد برفروبی در سطح شهر سنندج فعال هستند و همزمان با شروع بارش‌ها از ظهر روز گذشته به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بیش از 10 هزار کیلومتر برفروبی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شد.